دستگاه آبگیری سیب

قیمت تولید دستگاه آبگیری سیب

قیمت تولید دستگاه آبگیری سیب در شرکت آراد ماشین، برای مشتریان، بسیار مناسب و مقرون بصرفه می باشد. این شرکت با سال ها تجربه در زمینه طراحی و ساخت انواع دستگاه های حوزه صنایع غذایی، اقدام به تولید دستگاه آبگیری سیب در انواع و ظرفیت های کرده است.

سیب از جمله میوه هایی است که مصرف آن به نوعی سلامت انسان را تضمین می کند. سیب، سرشار از فیبر، انواع آنتی اکسیدان، ویتامین و غیره می باشد. استفاده از آب سیب موجب شادابی و طراوت پوست می شود و برای سلامت قلب و  پیشگیری از آسم مفید است.

آب سیب

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

شرکت آراد ماشین، جهت سهولت بخشیدن به کار تولید کنندگان آب سیب و همچنین بالا بردن سرعت تولید این محصول، دستگاه های مختلفی مانند دستگاه آبگیری چندکاره، دستگاه آبگیری پرسی و دستگاه آبگیری سیب را طراحی و تولید نموده و در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

دستگاه آبگیری چندکاره

دستگاه آبگیری چندکاره آراد ماشین، برای آبگیری میوه هایی نظیر سیب، لیمو، غوره، انگور، انار و نیشکر قابل استفاده می باشد. دستگاه دارای توری های مختلف، برای آبگیری هر کدام از میوه ها است. جهت آبگیری سیب با این دستگاه، باید یک خرد کن روی دستگاه نصب شود و سپس سیب خرد شده جهت آبگیری درون مخزن ریخته شود.

دستگاه آبگیری چندکاره

دستگاه آبگیری سیب

این دستگاه از جنس استیل بوده و قطعات درگیر با مواد براحتی قابل شستشو هستند. دستگاه آبگیری سیب، قابلیت آبگیری 100کیلوگرم سیب را در ساعت دارد. موتور دستگاه سه اسب است و برق مصرفی دستگاه بنا به درخواست مشتری می تواند تک فاز یا سه فاز باشد.  این دستگاه در مقایسه با دستگاه های دیگر میزان قابل توجهی آب را از بافت سیب جدا می کند. آب سیب و تفاله آن از دو خروجی مجزا خارج می شوند.

فیلم زیر، مربوط به دستگاه آبگیری سیب شرکت آراد ماشین است.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.

جهت اطلاع از قیمت تولید دستگاه آبگیری سیب شرکت آراد ماشین و یا دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دیگر دستگاه ها، با کارشناسان و مشاوران آراد ماشین تماس حاصل فرمایید.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
سفارش اینترنتی دستگاه آبگیری میوه
نوشتهٔ بعدی
فروش انواع دستگاه آبگیری لیموترش

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست