دستگاه آبگیری سیب صنعتی

لیست قیمت انواع دستگاه آبگیری سیب

لیست قیمت انواع دستگاه آبگیری سیب توسط شرکت آراد ماشین، ارائه می شود. امروزه خرید انواع دستگاه آبگیری سیب و لیمو و … رواج پیدا کرده است چرا که آبمیوه هایی که به صورت طبیعی تهیه شده اند دارای طرفداران بسیار زیادی هستند، زیرا دارای فواید بسیاری می باشند و از طرفی دیگر ضرر خاصی برای بدن ندارند.

از این رو معمولا افراد تمایل دارند از این نوع نوشیدنی ها استفاده نموده، تا طی گذشت سال های طولانی دچار بیماری های مختلفی که ناشی از مصرف نوشیدنی های مضر مانند نوشابه های گازدار و … است، نشوند.
سیب یکی از میوه هایی است که آب آن دارای مزه و خواص بی نظیری است؛ از این رو دارای محبوبیت بسیار زیادی در بین افراد مختلف جامعه می باشد.
آبگیری از سیب نیاز به دستگاه هایی دارد که باید بر اساس نیاز به آب سیب مورد نظر آنها را انتخاب نمود.

کارشناسان آراد ماشین، جهت کمک به شما دوستان عزیز آماده مشاوره دهی و پاسخ به هرگونه سوال شما در رابطه با دستگاه های آبگیری هستند.
جهت مشاوره تلفنی و حضوری به صورت کاملا رایگان با مشاوران آراد ماشین ارتباط برقرار کنید.

انواع دستگاه آبگیری سیب آراد ماشین

دستگاه های آبگیری سیب دارای نمونه های مختلفی مانند دستگاه های صنعتی و خانگی هستند؛ که نمونه های صنعتی را معمولا در کارخانه جات تولید آبمیوه های طبیعی به کار گرفته و نمونه های خانگی نیز برای مصرف روزانه افراد، در خانه به کار برده می شوند.
آبگیری های صنعتی، از چند جهت به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند. ما در ادامه این مقاله انواع دستگاه آبگیری سیب را معرفی می کنیم و دستگاهی که به بهترین نحو کار آبگیری سیب را انجام می دهد معرفی خواهیم کرد.
دستگاه های آبگیری خانگی که آناتومی ساده ای نیز دارند، در انواع مختلفی تولید شده اند که معمولا تعداد کمی از آنها به دست کارخانجات صنعتی ساخته می شوند.

مقاله ای در رابطه با دیگر دستگاه های آبگیری برای شما آماده کرده ایم:

دستگاه آبگیری پرسی

دستگاه آبگیری سیب  پرسی دارای بدنه استیل می باشد که از هرگونه زنگ زدگی و خرابی جلوگیری شود. این دستگاه ها دارای سیستم عملکرد ماردون پرس هستند. این نوع از عملکرد به خوبی آب میوه شما را گرفته و تفاله را به صورت خشک در دسترس قرار می دهد.
بدلیل سفت بودن میوه دارای خرد کن می باشد. این خرد کن روی دستگاه آبگیری ماردون پرس نصب می شود. این خردکن باعث می شود آب میوه به طور کامل گرفته شود.

دستگاه آب انار گیری

دستگاه دارای یک مخزن است که سیب های خرد شده را در آن ریخته. ماردونی که درون مخزن تعبیه شده است، میوه هارا به جلو هل داده و توسط یک دیواره محکم به میوه ها فشار وارد می شود و آب میوه ها کشیده می شود.
آب میوه از مشی که قبل از خروجی کار گذاشته شده است رد می شود و به این ترتیب صاف شده و از خروجی بیرون می آید.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای ده سال خدمات پس ار فروش و یک سال گارانتی بی قید و شرط هستند.

دستگاه آبگیری سیب

دستگاه آبگیری سیب شرکت آراد ماشین، بهترین عملکرد را برای آبگیری این محصول داشته و با استفاده از این دستگاه، درصد بالایی از آب سیب ار بافت محصول جدا می شود. تفاله حاصل از یک خروجی مجزا تخلیه می شود.

جنس بدنه دستگاه از استیل است. برق مصرفی دستگاه، با توجه به در خواست مشتری می تواند تک فاز یا سه فاز باشد.

دستگاه آبگیری سیب

جهت دریافت لیست قیمت انواع دستگاه آبگیری سیب و یا کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین و کارشناسان ما از طریق پل های ارتباطی گذاشته شده در سایت ارتباط برقرار کنید تا در اسرع وقت جوابگوی شما عزیزان باشیم.

, , , ,
نوشتهٔ پیشین
نمایندگی خرید و فروش دستگاه آبگیری نیشکر
نوشتهٔ بعدی
قیمت خرید بهترین دستگاه آبگیری انار

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست