قیمت دستگاه آبگیری چندکاره در شرکت آراد ماشین بسیار ارزان و مقرون بصرفه است و به صورت مستقیم و بدون واسطه، بفروش می رسد.

شرکت آراد ماشین، تمامی دستگاه های آبگیری را تحت استاندارد های کیفی و با استفاده از بهترین مواد اولیه، تولید می کند که در ادامه ی مطلب به توضیح انواع دستگاه آبگیری چند کاره خواهیم پرداخت.

برق مصرفی دستگاه، با توجه به نیاز و درخواست مشتری می تواند به دوشکل تک فاز یا سه فاز ساخته شود و جنس بدنه ی این دستگاه از استنلس استیل است.

آبمیوه

دستگاه های آبگیری جنس استیل، به دلیل کاربری بالایی که دارد این امکان را فراهم می آورد تا حجم قابل توجه ای از محصولات مختلف را آبگیری کند. همین امر موجب شده تا این دستگاه قابل استفاده برای تمام افراد باشد.

با بهره گیری از دستگاه آبگیری از جنس استیل می توان محصولی کاملا بهداشتی و مرغوب را تولید نمود و مورد استفاده قرار داد.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای ده سال خدمات پس از فروش و یک سال گارانتی بی قیدو شرط می باشند.

دستگاه آبگیری چندکاره غوره، لیمو، انگور، انار، زرشک، نی شکر

دستگاه آبگیری چندکاره غوره، لیمو، انگور، انار، زرشک، نی شکر با توجه به نیاز و درخواست مشتری در ظرفیت های مختلف طراحی و ساخته می شوند.

دستگاه آبگیری چندکاره با مجهز بودن به موتور سه اسب بخار دارای سیستم ماردون پرس می باشد.

خروجی آب محصول و تفاله در دستگاه آبگیری چندکاره، مجزا می باشد، برای اینکه بتوان به راحتی محصولات مختلف را با این دستگاه آبگیری کرد، دستگاه دارای توری های مختلف می باشد.

مشخصات و ویژگی های فنی دستگاه

  • توان موتور: سه اسب بخار
  • برق دستگاه: تک فاز/ سه فاز
  • نوع سیستم دستگاه: ماردون پرس
  • نوع عملکرد دستگاه: الکترومکانیک
  • جنس بدنه دستگاه: استیل استنلس
  • ابعاد دستگاه: عرض 60 سانتی متر، ارتفاع 90 سانتی متر، طول 170 سانتی متر
دستگاه آبگیری چدکاره

مرکز فروش دستگاه آبگیری

دستگاه آبگیری چندکاره را می توان با توجه به نیاز خود در مدل های مختلف و ظرفیت های گوناگون در بازار تهیه کرد و این مدل دستگاه به صورتی طراحی شده است که می تواند بدون برش محصول، عمل آبگیری را انجام دهد.

توسط دستگاه آبگیری چندکاره می توان در منازل یا مغازه ها، یک کسب و کار راه اندازی کرد و لازم به ذکر است که شرکت آراد ماشین، آموزش استفاده و نصب رایگان را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

فیلم زیر عملکرد دستگاه آبگیری چندکاره شرکت آراد ماشین را نمایش می دهد.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

شرکت آراد ماشین، با سال ها سابقه در زمینه ی صنعت ماشین سازی و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و به کار گیری از مجهزترین و باکیفیت ترین قطعات، دستگاه های آبگیری را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش و هم چنین نصب و راه اندازی به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان خود می گذارد.

برای اطلاع از قیمت دستگاه آبگیری چندکاره و کسب اطلاعات بیشتر، با مشاورین و کارشناسان ما از طریق پل های ارتباطی واقع شده در سایت تماس برقرار کنید تا تیم پشتیبانی ما در اسرع وقت جواب گوی شما عزیزان باشند.

نوشتهٔ پیشین
فروش دستگاه رب گیری صنعتی
نوشتهٔ بعدی
فروش دستگاه آبگیری خانگی انار

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست