دستگاه آبگیری سیب

دستگاه آبگیری سیب آراد ماشین در ظرفیت های مختلف طراحی و تولید گردیده است. شما می توانید برای مشاوره و خرید با ما تماس بگیرید.

متخصصین موادغذایی همواره و بخصوص در فصل گرم تاکید زیادی به نوشیدن مایعات خصوصا آبمیوه های طبیعی دارند که به سلامت سیستم بدن کمک کند.

یکی از این میوه ها که مورد توجه ویژه قرار می گیرد سیب است.

این میوه به دلیل اینکه حاوی مقادیر زیادی موادمعدنی و ویتامین ها می باشد مورد توجه خاصی قرار می گیرد.سیب سرشار از فیبر بوده و مواد معدنی زیادی هست و همین در کنترل فشارخون و قندخون بسیار مناسب می باشد.

ویتامین ،منگنز، مس، آهن و پتاسیم موجود در سیب باعث افزایش سوخت و ساز بدن شده و همین امر باعث قرارگیری این میوه و آب آن در برنامه های رژیم غذایی شده است.

انواع دستگاه آبگیری سیب
دستگاه آبلیمو گیری

دستگاه های آبگیری سیب

دستگاه های آبگیری صنعتی سیب دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشند.

یکی از این ویژگی ها که بسیار حائز اهمیت است سیستم ماردون پرس بودن آن ها است که از شکسته شدن هسته سیب جلوگیری می کند و همین امر به شیرین بودن آب سیب کمک زیادی می کند.

یکی دیگر از مشخصات این دستگاه آبگیری استیل بودن تمام بدنه آن می باشد که در تماس با مواد و هنکام شستشو از زنگ زدگی و‌خورده شدن آن جلوگیری می کند.

شرکت آراد ماشین دستگاه آبگیری سیب را در ظرفیت های مختلف و مطابق سفارش مشتری تولید می کند و تمامی قطعات دستگاه از باکیفیت ترین مواد و دارای یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

فهرست