دستگاه آبگیری انار آراد ماشین

دستگاه آبگیری انار آراد ماشین در ظرفیت های مختلف طراحی و تولید گردیده که می تواند به خوبی کار آبگیری از انار را انجام دهد. قیمت این محصول بر اساس ظرفیت ورودی این دستگاه متغیر است.

برای اطلاع از قیمت دستگاه آبگیری انار آراد ماشین با کارشناسان فروش آراد ماشین تماس بگیرید.

سایر دستگاه های آبگیری آراد ماشین

آب انار از خوشمزه و پرطرفدارترین آب میوه ها محسوب می شود که با توجه به اینکه فصل انار از ابتدای پاییز شروع شده و تا انتهای پاییز ادامه دارد لذا بازار فروش خوبی را به خود اختصاص می دهد، به همین دلیل است که معمولا با شروع این فصل خیلی از مردم به دنبال تهیه آب انار در ظرفیت های مختلف هستند.

مرغوب ترین و با کیفیت ترین انار در ایران برای شهرستان ساوه می باشد که به دلیل انارهای با پوست نازک، شیرین و پرآب به شهر انار معروف است.

آب انار دارای خواص درمانی بسیار زیادی می باشد. این محصول به علت کلسترول صفر آن باعث از بین رفتن کلسترول بد خون می شود و ازتصلب شرائین و در نتیجه سکته قلبی جلوگیری می کند، این محصول برای رفع کم خونی، تقویت کننده کلیه و کبد، پیشگیری از ابتلا به آلزایمر به دلیل وجود ایندومتاسین موثر می باشد.

انواع دستگاه آبگیری سیب

روش سنتی آبگیری انار

در روش سنتی معمولا از دستگاه های آبگیری دستی استفاده می شود. این دستگاه ها دارای اهرمی قوی هستند که به راحتی می توان از آن ها استفاده کرد، به برق نیاز ندارند، دارای یک آبکش مخصوص استیل با سوراخ های فراوان برای گرفتن تفاله می باشند.
جنس قطعات درگیر با مواد استیل استنلس می باشد. این نوع دستگاه مناسب آبگیری انواع میوه های پرتغال، لیمو، و غیره و در مغازه ها، خانه و کافی شاپ ها می باشد.

دستگاه آبگیری انار صنعتی

دستگاه های صنعتی برای آبگیری انار در ابعاد و ظرفیت های مختلف با توجه به نیاز مشتری ساخته می شوند. جنس بدنه دستگاه آبگیری انار استیل بوده و مخزن و قسمت های درگیر با مواد از جنس استیل استنلس می باشد، به علت داشتن چرخ در زیر پایه دستگاه حمل و جابه جایی این دستگاه ها به راحتی انجام می پذیرد.

دستگاه های آبگیری صنعتی به روش های مختلف آبگیری انار را انجام میدهند.

در برخی از این دستگاه ها و در نوع نیمه صنعتی آنها دانه های انار را داخل دستگاه می ریزند و با فشاری که به آن وارد می شود آب انار گرفته می گردد.

در دستگاه های صنعتی تر انار را به صورت سالم در مخزن دستگاه می ریزند و فشار دستگاه آن را له می کند و آبگیری انجام می پذیرد و تفاله از یه بخش و آب خالص انار از بخش دیگری از دستگاه به صورت جداگانه خارج می گردد.

این دستگاه ها باعث می گردند تا آبگیری انار با سرعت و در ظرفیت بیشتری به راحتی انجام پذیرد.

دستگاه آبلیمو گیری

برای استفاده از دستگاه آبگیری چند کاره و دوکاره آراد ماشین، ابتدا باید عمل دانه گیری انار انجام شود و پس از آن دانه های انار، درون مخزن ریخته شوند. جهت سرعت بخشیدن به این امر، شرکت آراد ماشین دستگاه دون کن انار را طراحی و تولید نموده است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

شرکت آراد ماشین سازنده دستگاه های آبگیری در ابعاد و ظرفیت های مختلف دستگاه های خود را با یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش خدمت هموطنان عزیز ارائه می دهد.

فهرست