دستگاه آبگیری گوجه آراد ماشین

دستگاه آبگیری گوجه آراد ماشین در چند مدل و بر اساس ظرفیت های ورودی متفاوت ساخته می شود. اگر به دنبال خرید یک دستگاه آبگیری مناسب برای خود هستید کافیست با مشاوران فروش آراد ماشین تماس بگیرید.

متخصصان تغذیه بر اساس تحقیقات و پژوهش های پزشکی به این نتیجه رسیده اند که گوجه فرنگی از بروز بیماری های بسیاری در بدن پیشگیری می کند و وظیفه ارسال فاکتورهای سلامت به نقاط مختلف بدن می باشد.

یک عدد گوجه فرنگی حاوی ۲۲ کالری، ۵ گرم کربوهیدرات، ۱ گرم پروتئین، و ۰ گرم چربی است.

با توجه به غنی بودن گوجه فرنگی از ویتامین C ،A و فولیک اسید بسیار زیادی که دارد بسیار مفید برای درمان کم خونی می باشد، به علت داشتن آنتی اکسیدان، فولیک اسید، لوتین، و غیره در کنترل کلوگز خون، افزایش سیستم مقاومت علیه بیماری های دیابت، افزایش یادگیری و قدرت حافظه، و جلوگیری از بروز سرطان و … بسیار مفید می باشد.

سایر دستگاه های آبگیری آراد ماشین:

دستگاه آبگیری لیمو

دستگاه آبگیری غوره

دستگاه آبگیری سیب

دستگاه آبگیری زرشک

دستگاه آبگیری انار

دستگاه آبگیری نیشکر

دستگاه رب گیری صنعتی

قطب اصلی تولید گوجه فرنگی ایران، بر اساس تحقیقاتی که به عمل آمده و با توجه به آمارهای ثبت شده استان فارس به عنوان اولین تولید کننده گوجه فرنگی در کشور است که با برداشت یک میلیون و صد هزار تن این رتبه را به خود اختصاص داده است.
شهرستان مرودشت هم با تولید میانگین ۱۰۰ تن گوجه فرنگی در هر هکتار از زمین کشاورزی رتبه اول تولید این محصول را در استان فارس کسب کرده است.

دستگاه آبگیری گوجه فرنگی

با توجه به مطالب گفته شده و آگاهی مردم نسبت به فواید بسیار زیادی که گوجه فرنگی دارد علاقه مردم به استفاده از آب گوجه زیاد شد که همین امر باعث شد که فکر آبگیری گوجه در ظرفیت های مختلف بوجود بیاید.

آب گوجه فرنگی برای تهیه رب، استفاده در غذاهای مختلف، و یا به همین شکل مورد استفاده قرار می گیرد.

در ابتدا با استفاده از دستگاه های چرخ گوشت این کار رو انجام میدادند که دستگاه خیلی زود کند می شد و روند کار را کند می کرد و نمی شد که تیراژهای بالا را با این وسیله انجام داد.

از دیگر مشکلات این نوع آبگیری مخلوط شدن تخم و پوست چرخ شده گوجه فرنگی در آب آن بود که مجبور می شدند برای بدست آوردن آب خالص قابل استفاده باید آنرا از صافی می گذراندند تا می توانستند به یک کیفیت خوب دست پیدا کنند که به علت زمان بر بودن و طولانی شدن روال آبگیری خیلی زود خسته می شدند و بازدهی بالایی نداشت.

طراحان ماشین آلات صنعتی در حیطه صنایع غذایی با توجه به این موارد به فکر طراحی و ساخت دستگاه های آبگیری گوجه فرنگی افتادند تا بتوانند به این روال سرعت عمل ببخشند و دیگر نیازی به صافی نباشد.

دستگاه های آبگیری گوجه فرنگی در مدل ها و ظرفیت های مختلف ساخته می شوند که بستگی به نیاز افراد متقاضی دارد.

انواع دستگاه های آبگیری گوجه فرنگی

دستگاه آبگیری گوجه فرنگی را از لحاظ کارکرد به چندین دسته متفاوت تقسیم کرده ایم. هر کدام از این دستگاه ها با استفاده از سیستم عملکرد خاصی عمل آبگیری را انجام می دهند که در ادامه همین مقاله به توضیح مختصری در رابطه با عملکرد دستگاه ها می پردازیم.

دستگاه آبگیری گوجه فرنگی سطلی

دستگاه آبگیری گوجه فرنگی سطلی می تواند گوجه فرنگی را در ظرفیت های مختلف آبگیری نماید. این دستگاه ها یک آب خالص تحویل می دهد و تفاله را بر روی توری دستگاه جمع می نماید که باید آنرا تخلیه کرد.

مشخصات و ویژگی های دستگاه آبگیری گوجه سطلی:

  • جنس بدنه دستگاه: استیل
  • موتور دستگاه:۳ اسب
  • برق مصرفی دستگاه:تک فاز/سه فاز
  • نوع سیستم دستگاه: پره ای سطلی
  • ابعاد دستگاه: طول 50 سانتی متر، عرض 50 سانتی متر، ارتفاع 116 سانتی متر

 

دستگاه آبگیری گوجه فرنگی اتوماتیک

دستگاه آبگیری گوجه فرنگی اتوماتیک گوجه را چرخ نمی کند که دانه و پوست داخل آب گوجه فرنگی مخلوط گردد بلکه آب را از یک خروجی و تفاله را از یک خروجی دیگر تحویل می دهد تا به راحتی بتوان از آن استفاده کرد.

این دستگاه با ظرفیت های مختلف وارد بازار می گردد تا بتواند نیاز افراد را رفع نماید. مزیت این دستگاه نسبت به دستگاه های دیگر این است که دیگر نیازی به پاک کردن توری آن نیست، زیرا خروجی تفاله مجزا می باشد.

فروش ویژه دستگاه آبگیری گوجه فرنگی

مشخصات و ویژگی های دستگاه آبگیری گوجه فرنگی اتوماتیک:

  • جنس بدنه دستگاه: استیل
  • موتور دستگاه: ۳ اسب
  • برق مصرفی دستگاه: تک فاز/سه فاز
  • نوع سیستم دستگاه: پارویی
  • ابعاد دستگاه: طول 100سانتی متر، عرض 55سانتی متر، ارتفاع 110 سانتی متر

شرکت آراد ماشین سازنده دستگاه های آبگیری گوجه فرنگی در ابعاد و ظرفیت های مختلف با توجه به نیاز مشتریان دستگاه های آبگیری گوجه فرنگی را چرخ دار می سازد تا به راحتی قابل حمل و نقل و جا به جایی باشند و مشتریان برای این مورد با مشکل رو به رو نشوند، همچنین این دستگاه ها در ابعادی ساخته می شوند تا بتوانند به راحتی پشت یک وانت جا بگیرند.

تمامی دستگاه های آبگیری گوجه فرنگی شرکت آراد ماشین دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

فهرست