دستگاه آبگیری لیمو و غوره آراد ماشین

دستگاه آبگیری لیمو و غوره آراد ماشین، دستگاهی با کارایی بالا و در عین حال با دستورالعمل ساده می باشد که بسته به کارایی آن، در قیمت های مختلف به مشتریان عزیز فروخته می شود.

امروزه مصرف آب طبیعی انواع مرکبات به دلیل خاصیت های غذایی و درمانی آن ها در بین اقشار مختلف مردم مرسوم شده است.

زیرا مردم آگاه شده اند که افزودنی های مختلف شیمیایی دارای مضرات فراوانی برای بدن می باشند.

یکی از این محصولات که بسیار مورد توجه قرار می گیرد آب طبیعی لیمو و غوره می باشد که بخصوص در میان خانم های خانه دار جایگاه خاصی دارند.

استفاده از روش های سنتی و دستی به دلیل غیرمکانیزه بودن آن ها و سرعت پایین این روش علاوه بر غیربهداشتی بودن آن، بازدهی پایین آن، ناخالص بودن آبگیری ها، باعث اتلاف وقت زیادی از افراد می شود که نتیجه دلخواهم حاصل نمی شود.

در روش سنتی بعد از طی مراحل مختلف و بعد از آبگیری تازه به مرحله پاک کردن هسته های آن که باعث تلخی آن می شود باید انجام گیرد که خود بسیار زمان گیر می باشد.

از میان پر بازدید ها بخوانید:

 

دستگاه های آبگیری لیمو و غوره و بسیاری از مرکبات در ظرفیت های متفاوت است و روش کار بسیار ساده آن ها بدون پیچیدگی های دستگاه های صنعتی باعث علاقمندی مردم به استفاده از آن ها شده است.

دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی می توانند با صرف هزینه مناسب برای تهیه آن ها می تواند به یک منبع درآمد زایی تبدیل گردد که به راحتی و در حجم بسیار بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه آبگیری گوجه فرنگی

دستگاه آبگیری دوکاره

دستگاه آبگیری دوکاره مناسب برای آبگیری لیمو و غوره می باشند.

این دستگاه ها آلومینیومی بوده و دارای ظرفیت های مختلف می باشند، دستگاه مجهز به موتور با کیفیت بالا می باشد که می توان با توان بالایی کار آبگیری را انجام دهد.

در زیر پایه های دستگاه چرخ هایی تعبیه شده است تا حمل و نقل و جابه جایی آن به راحتی صورت بگیرد.

در بالای دستگاه مخزنی طراحی شده است تا امکان دپوی محصول اولیه وجود داشته باشد.

سیستم دستگاه آبگیری لیمو به صورت ماردونی می باشد که با فشرده سازی و له کردن محصول حداکثر آب لیمو و غوره را از محصول تازه خارج می سازد.

موتور دستگاه بصورت چپ گرد و راست گرد می باشد و همین مورد امکان این را فراهم می کند که اگر محصولی در بین دستگاه قرار بگیرد با چرخش معکوس می تواند از آن خارج گردد.

مشخصات فنی دستگاه:

  • جنس بدنه دستگاه: آلومینیوم
  • نوع عملکرد دستگاه: الکترومکانیک
  • نوع سیستم آبگیری : ماردونی
  • قدرت موتور: ۱٫۵ اسب
  • ابعاد دستگاه: عرض ۷۰ سانت، ارتفاع ۱۱۸ سانت، طول ۷۰ سانت

دستگاه آبگیری لیمو چند کاره

دستگاه آبگیری لیمو چند کاره مناسب برای آبگیری انواع مرکباتی است که با فشار وارد آمده به آن ها بافت محصول تخریب نگردد مانند لیموف غوره، انار، انگور، زرشک، نارنج و غیره.

این نوع دستگاه ها در ظرفیت های مختلف و با توجه به نیاز مصرف کنندگان ساخته می گردد.

روش کار این دستگاه ها بسیار ساده بوده و نیاز به مهارت بالایی ندارد.

برای آبگیری محصولات مختلف نیازی به برش دادن و خرد کردن محصول نیست و به علت داشتن ابعاد مناسب دستگاه قابل استفاده در محیط های کوچک کارگاهی می باشند.

این دستگاه آبگیری لیمو از له شدن محصول و شکسته شدن هسته آن ها که باعث تلخی آب می شود جلوگیری می کند و در زمان آبگیری تفاله محصول از یک خروجی و آب محصول از خروجی دیگر خارج می شود.

مشخصات فنی دستگاه:

  • جنس بدنه دستگاه: استیل استنلس نگیر
  • دارای توری های مختلف مناسب برای آبگیری محصولات گوناگون
  • نوع عملکرد: الکترومکانیک
  • نوع سیستم آبگیری: ماردون پرسی
  • برق مصرفی: تک فاز/ سه فاز
  • توان موتور: ۳ اسب
  • ابعاد دستگاه: طول ۱۲۰ سانت، عرض ۶۰ سانت، ارتفاع ۹۰ سانت
  • سیلندر: ۲۱ سانت
  • گیربکس: ۱۱۰ دور

شرکت آراد ماشین سازنده دستگاه های آبگیری در سایزها و مدل های مختلف تمام دستگاه های خود را با بهترین و بالاترین کیفیت قطعات و با یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش با قیمت بسیار مناسب به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

دستگاه آبگیری صنعتی گوجه فرنگی
فهرست