دستگاه آبگیری انگور پرسی

دستگاه آبگیری انگور پرسی در خط تولید شیره انگور

در خط تولید شیره انگور از دستگاه آبگیری انگور پرسی استفاده می شود. با آبگیری انگور توسط دستگاه پرسی آب نسبتاخالصی بدست می آید که برای پخت شیره انگور مناسب است.

خط تولید شیره انگور

شیره انگور از فرآورده های انگور می باشد که با خارج کردن آب انگور و تغلیظ آن توسط حرارت دادن بدست می آید. در خط تولید این محصول دستگاه های مختلفی مانند دستگاه های شستشو، دستگاه آبگیری، دیگ پخت و دستگاه بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرید.

دستگاه های عنوان شده توسط شرکت آراد ماشین ساخته شده است و با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می شود.

آراد ماشین تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

دستگاه آبگیری انگور پرسی

دستگاه آبگیری پرس انگور از دستگاه هایی می باشد که به کمک آن انگور و محصولات دیگر مانند انار، زرشک، غوره و لیمو آبگیری می شوند.

سیستم ماردون پرسی در این دستگاه پس از هدایت انگور ها به سمت مخزنی آن ها را به کمک نیروی وزنه ها فشرده کرده و آب حاصل از این فرایند را از خروجی دستگاه خارج می کند.

تفاله انگور که شامل هسته و پوست انگور است به صورت اتوماتیک خارج می شود.

خوشه های انگور باید پس از دانه کردن در این دستگاه ریخته شوند تا آب انگور با کیفیتی از دستگاه خارج شود. دستگاه خوشه گیر آراد ماشین برای این کار ساخته شده است.

قیمت دستگاه آبگیری پرسی

قیمت دستگاه آبگیری انگور پرسی در خط تولید شیره انگور را با ورود به صفحه مشاوره رایگان و ارتباط گرفتن با مشاوران شرکت دریافت کنید.

کلیه دستگاه های آبگیری آراد ماشین با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش به همراه آموزش رایگان و پیشتیبانی 24 ساعته به فروش می رسد.

نوشتهٔ پیشین
دستگاه آبگیر سبزی
نوشتهٔ بعدی
قیمت دستگاه آبگیری لیمو و غوره

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست