دستگاه آبلیمو گیری تمام اتوماتیک

دستگاه آبلیمو گیری تمام اتوماتیک

دستگاه آبلیمو گیری تمام اتوماتیک با توان آبگیری 500کیلو لیمو در ساعت، مجهز به موتوری با قدرت سه اسب و دارای بدنه استیل با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش توسط شرکت آراد ماشین به فروش می رسد.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

ساخت دستگاه آبلیمو گیر متناسب با نیاز مشتری

تاکنون دستگاه های مختلفی برای آبگیری لیمو ساخته شده است. یکی از موارد پر اهمیت در آبگیری لیمو تلخ نشدن آب لیمو بر اثر خرد شدن دانه های آن است همچنین ظرفیت دستگاه، قیمت و خدمات نیز از فاکتورهای مهم در خرید دستگاه است.

شرکت آراد ماشین دو مدل دستگاه آبلیمو گیری ماردونی و پرسی را با قیمتی بسیار مناسب به مشتریان خود عرضه می کنند. این دستگاه ها به صورت اتوماتیک عمل می کنند و برای آبگیری محصولات مختلف استفاده می شوند.

دستگاه آبگیری لیمو ترش

دستگاه آبلیمو گیری تمام اتوماتیک پرسی

یکی از دستگاه های آبلیمو گیری که به صورت اتوماتیک عمل می کند دستگاه آبگیری پرسی است. دستگاه آبگیری پرسی برای محصولات مختلفی نطیر انگور، غوره، زرشک، لیمو و … مورد استفاده قرار میگیرد.

در دستگاه آبگیری پرسی تخلیه تفاله به صورت خودکار صورت می پذیرد بنابر این به آبگیری محصول سرعت می بخشد.

برای مشاهده مشخصات فنی این دستگاه به همراه فیلم عملکرد این دستگاه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

بهترین دستگاه آبگیری غوره

دستگاه آبلیمو گیری دوکاره

دستگاه آبگیری دو کاره آراد ماشین علاوه بر لیمو، غوره را نیز با کیفیت بسیار خوبی آبگیری می کند به همین دلیل این دستگاه، با عنوان دستگاه آبگیری دوکاره معرفی می شود.

دستگاه آبلیمو گیری دو کاره نیر به صورت اتوماتیک عمل می کند و کار را برای افرادی که قصد آبگیری لیمو و غوره دارند راحت می کند. از این دستگاه در منازل و مغازه های کوچک نیز میتوان استفاده کرد.

نحوه کار با دستگاه آبگیری دوکاره و مطالعه مشخصات و ویژگی های این دستگاه را با انتخاب دکمه زیر مشاهده فرمایید.

خرید دستگاه آبلیمو گیری تمام اتوماتیک

برای دریافت اطلاعات لازم جهت خرید دستگاه آبلیمو گیری در مدل ها و ظرفیت های مختلف، می توانید وارد صفحه مشاوره رایگان شده و از طریق ارسال پیام با مشاوران و کارشناسان آراد ماشین ارتباط برقرار کنید.

نوشتهٔ پیشین
دستگاه خوشه گیر انگور
نوشتهٔ بعدی
آبگیری گوجه با دستگاه

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست