بهترین دستگاه آبگیری غوره

قیمت دستگاه آبگیری لیمو و غوره

قیمت دستگاه آبگیری لیمو و غوره که دارای عملکرد ماردونی است و توانایی آبگیری لیمو، غوره و جوانه گندم را دارد و در منازل و مغازه های کوچک قابل استفاده است بسیار ارزان و مناسب می باشد.

با تهیه یک دستگاه آبگیری با قیمت بسیار مناسب می توانید محصولات بسیار پر تقاضایی مانند غوره و لیمو را آبگیری کنید. این دستگاه که به دستگاه آبگیری دو کاره معروف است علاوه بر غوره و لیمو، جوانه گندم را می توان آبگیری می کند که در تهیه سمنو از آن استفاده می شود.

با خرید این دستگاه میتوانید یک کسب و کار کوچک راه اندازی کنید و با پرداخت هزینه ای کم، در فصول مختلف با استفاده از دستگاه آبگیری دوکاره در آمد کسب کنید. در فصل بهار آبغوره تهیه کنید، در فصل پاییز آبلیمو و در فصل زمستان جوانه گندم آبگیری کنید.

ویژگی های دستگاه آبگیری لیمو و غوره

دستگاه آبگیری لیمو و غوره (دوکاره) در هر ساعت حدود 300 کیلو از محصولات مختلف را آبگیری می کند و این کار را به کمک چرخش ماردون توسط یک موتور با قدرت دو اسب که روی دستگاه نصب شده است انجام می دهد.

بدنه دستگاه از جنس آلومینیوم بوده ابعاد آن 60*50*90 سانتی متر است که به دلیل صدا و لرزش کم آن در منازل هم قابل استفاده خواهد بود.

دستگاه آبگیری لیمو

دستگاه های آبگیری پرسی و دوکاره را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش تهیه کنید.

دستگاه آبگیری پرسی لیمو و غوره

دستگاه آبگیری با عملکرد پرسی جزو بهترین دستگاه های آبگیری ساخته شده توسط شرکت آراد ماشین است این دستگاه علاوه بر غوره و لیمو برای آبگیری محصولات دیگر نیز استفاده می شود.

دستگاه آبگیر پرسی با توان آبگیری 700 کیلو گرم در هر ساعت برای مصارف صنعتی و کارگاهی انتخاب بسار مناسبی خواهد بود.

این دستگاه برای آبگیری انگور بسیار مناسب است و در خط تولید شیره انگور هم استفاده می شود و به دلیل اتوماتیک بودن عملکرد دستگاه تفاله محصولات به صورت خودکار از دستگاه خارج می شود.

نوشتهٔ پیشین
دستگاه آبگیری انگور پرسی در خط تولید شیره انگور
نوشتهٔ بعدی
معرفی 5 عدد از بهترین دستگاه های آبگیری صنعتی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست