فروش دستگاه آبگیری لیمو ترش

فروش بهترین دستگاه آبگیری آبلیمو

دستگاه آبگیری آبلیمو می تواند آب لیموی تازه را با کیفیت بالا و بدون تفاله تحویل دهد.
دستگاه های آبگیری در مدل های متنوعی تولید و عرضه شده اند. کار عمده این محصولات، آبگیری مواد مختلف در زمینه های تولید شده می باشد.
از پر استفاده ترین دستگاه های آبگیری می توان به دستگاه آبگیری لیمو اشاره کرد که در مدت زمان کوتاهی می تواند عمل آبگیری لیموها را به خوبی به انجام برساند.
دستگاه آبگیری لیمو در انواع مدل ها ارائه شده است. شرط خرید خوب آگاهی از محصول مورد نظر است. ما به شما کمک می کنیم انواع دستگاه های آبگیری را بشناسید و خریدی خوب داشته باشید.

مشاوران آراد ماشین آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما و همچنین کمک به شما برای خریدی بهتر و متناسب با نیازتان هستند.
با ما تماس بگیرید و از مزایای خرید از شرکت آراد ماشین بهره مند شوید.

دستگاه آبگیری آبلیمو ماردونی

از انواع دستگاه آبگیری آبلیمو می توان به دستگاه آبگیری لیمو با عملکرد ماردونی اشاره کرد.
همانطور که از اسم دستگاه مشخص است، دستگاه دارای یک ماردون بزرگ می باشد که آبگیری لیمو ها و … توسط آن انجام می شود. در زمان روشن شدن دستگاه، ماردون توسط موتور تعبیه شده زیر دستگاه با سرعت شروع به کار می کند.
ماردون محصولات شمارا رو به جلو هل داده و آنهارا با فشار متلاشی می کند. اینکار سبب له و خرد شدن لیمو ها می شود. ماردون همچنان با سرعت کار کرده و لیمو های له شده را به هم می فشارد و این کار باعث می شود آب محصول از خود آن جدا شود.
مسئله بعدی تفاله ها هستند که توسط مش کار شده در دستگاه گرفته می شوند.
زمانی که لیمو ها له شده و آب آنها بر اثر فشار، کشیده شد و به سمت خروجی دستگاه حرکت کرد قبل از رسیدن به خروجی صفحه ای کار شده است که سبب می شود تفاله ها گرفته شده و ما آبی شفاف از محصول مورد نظرمان داشته باشیم.
اما در نظر داشته باشید که دستگاه آبگیری لیمو ماردونی از بهترین نوع این دستگاه نیست.
با ما همراه باشید تا بیشتر از این دستگاه بدانید.

معایب آبگیری با دستگاه ماردونی

دستگاه ماردونی که در همین مقاله درباره آن صحبت کردیم دارای معایبی بود که آراد ماشین، جهت رفع آنها اقدام به ساخت دستگاه آبگیری دیگری دیگری کرد.
اما این معایب چه بود؟
اولین مسئله ای که کارشناسان آراد ماشین آنرا به عنوان ضعف در این دستگاه معرفی کردند سیستم عملکرد آن بود. سیستم عملکرد دستگاه به شکل ماردونی بود و همین مسبب خرد شدن هسته لیمو، نارنج و … می شد. خرد شدن هسته این محصولات ممکن است مسبب تلخی آب محصول شود. چرا که هسته کاملا له شده و ممکن است از مش نیز رد شده و در آبلیمو ظاهر شود.
دومین مسئله ای که سبب ساخت دستگاهی به روز تر شد جنس دستگاه بود. دستگاه آبگیری ماردونی از جنس آلومینیوم است و با گذر زمان ممکن است دچار خردگی شود. این خردگی توسط اسید میوه ها صورت می گیرد و وارد آب محصول ما می شود و محصول را بی کیفیت و تلخ می کند.

  • null

    پیشنهاد آراد ماشین

    پیشنهاد آراد ماشین به شما دوستان عزیز دستگاه آبگیری پرسی است. این دستگاه به خوبی محصول شما را آبگیری می کند و از هرگونه تلخی و گس شدن آب محصول جلوگیری می کند.
    شرکت آراد ماشین جهت بالا بردن کیفیت محصول و جلوگیری از خرده شدن دستگاه، بدنه دستگاه آبگیری پرسی را از استیل ساخته است تا شما عزیزان بدون هیچ مشکلی بتوانید محصولی با کیفیت به بازار ارائه دهید.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

نوشتهٔ پیشین
قیمت انواع دستگاه آبگیری نارنج
نوشتهٔ بعدی
قیمت بهترین دستگاه آبگیری ابلیمو

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست