دستگاه آبگیری ابلیمو

قیمت بهترین دستگاه آبگیری ابلیمو

دستگاه آبگیری ابلیمو در مدل های خود می توانند بهترین گزینه برای آبگیری لیمو باشند. قیمت دستگاه آبگیری لیمو در مجموعه آراد ماشین بسیار مناسب است.
آبگیری لیمو نکاتی دارد که در صورت رعایت نکردن آن محصول مورد نظرمان دچار تلخی و به مرور زمان دچار تغییر رنگ می شود.
آبگیری لیمو در زمان و فصل مشخض آن بسیار شایع است و به راحتی می توان از آن کسب درآمد خوب داشت.
دستگاه های آبگیری صرفا مخصوص لیمو نیستند و از آن می توان در تولید آب نارنج،غوره و … نیز استفاده کرد.

انواع دستگاه آبگیری ابلیمو

دستگاه های آبگیری از چندین نظر دسته بندی می شوند. مواردی همچون جنس بدنه دستگاه، نوع موتور، ابعاد دستگاه و سیستم عملکرد آن. شرکت آراد ماشین دستگاه های آبگیری را از نظر نوع سیستم عملکرد آنها بسته بندی می کند.
به طور کلی دستگاه های آبگیری با چهار سیستم متفاوت کار می کنند که در این مقاله به این چهار مورد خواهیم پرداخت:

  1. دستگاه آبگیری پارویی
  2. دستگاه آبگیری ماردون
  3. دستگاه آبگیری پرسی
  4. دستگاه آبگیری ماردون پرس

مقاله ما را دنبال کنید تا از چگونگی کار کرد دستگاه ها و پیشنهاد آراد ماشین، برای انتخاب بهترین دستگاه آبگیری بهره مند شوید.

لطفا پس از مطالعه متن روی آن کلیک کنید.

شرکت آراد ماشین، جهت اطمینان خاطر مشتریان عزیز خود، یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش برای آبگیری های لیمو در نظر گرفته است.

دستگاه آبگیری ابلیمو پارویی

دستگاه آبگیری لیمو پارویی آراد ماشین دارای مخزن، جهت تخلیه میوه مورد نظر است. شیوه عملکرد این دستگاه مرتبط به پاروییست که داخل مخزن دستگاه قرار دارد.
میوه را درون مخزن انداخته و دستگاه را روشن می کنیم؛ به این ترتیب پارو درون مخزن با سرعت شروع به کار می کندو در اثر چرخش پارو  میوه مورد نظر ترکیده و آب آن خارج می شود.
به این ترتیب آب محصول درون مخزن پخش شده و از قیمت مش که درون دستگاه کار شده رد می شود تا آب آن تهی از تفاله به ظرف مورد نظر شما انتقال یابد.

دستگاه آبگیری ماردون

دستگاه آبگیری لیمو که دارای سیستم عملکرد ماردونی می باشد همچون دستگاه آبگیری لیمو پارویی دارای مخزن می باشد اما درون دستگاه ماردون کار شده است. با روشن شدن دستگاه، ماردون شروع به کار می کند و محصول را رو به جلو هل داده و مورد فشار قرار می دهد. به این ترتیب آب محصول گرفته شده و به بدنه های مخزن برخورد می کند و از صفحه مش زیر ماردون رد می شود تا آب محصول صاف بیرون بی آید.

دستگاه آبگیری لیمو پرسی

مخزن دستگاه آبگیری ابلیمو پرسی را از میوه مورد نظر پر می کنیم و دستگاه را روشن می کنیم. دستگاه دارای دیواره ایست که به وسیله آن به میوه فشار وارد شده و پرس می شود و آب محصول گرفته می شود و به صورت صاف شده از دستگاه بیرون می آید.
این دستگاه دارای خروجی ای برای خارج شدن تفاله محصول است که به طور خودکار بعد از پر شدن مخزن باز شده و از خروجی بیرون می آید.

آراد ماشین، تحربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

نوشتهٔ پیشین
فروش بهترین دستگاه آبگیری آبلیمو
نوشتهٔ بعدی
قیمت دستگاه آبگیری سیب

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست