بهترین دستگاه آبگیری

قیمت انواع دستگاه آبگیری نارنج

از انواع دستگاه آبگیری نارنج ، صرفا برای گرفتن آب نارنج اسفاده نمی شود. قیمت انواع دستگاه آبگیری نارنج در آراد ماشین بسیار مناسب است.
دستگاه های آبگیری انواع و اقسام مختلفی را دارا می باشند این دستگاه ها برای گرفتن آب میوه جات و سبزی جات استفاده می شوند. برخلاف تصور عموم همه دستگاه های آبگیری با یک روش آب محصول شما را نمی گیرند و برای هر میوه ای بهتر است از دستگاهی بهره ببرید که بهترین انتخاب باشد و بهتر از همه بتواند میوه شمارا خشک کند.
گرفتن آب نارنج، پروسه به خصوصی دارد تا از هرگونه تلخی و یا تغییر رنگ آن جلوگیری شود. با آراد ماشین همراه باشید تا از پیشنهادات ما برای جلوگیری از این اتفاق بهره مند شوید.

آراد ماشین، جهت کمک به خرید آگاهانه مشتریان عزیز خود، کارشناسان و مشاوران حاذقی را در نظر گرفته تا پاسخگوی سوالات شما باشند و جهت خریدی مناسب با نیازتان به شما یاری برسانند.

انواع دستگاه آبگیری نارنج

دستگاه آبگیری نارنج، غوره، لیمو و … دارای انواع گوناگونی می باشد.
سیستم عملکرد دستگاه ها با هم متفاوت می باشد و به طبع هرچه بیشتر در خریدمان دقت کنیم و اطلاعات بیشتری در رابطه با دستگاه مورد نظرمان داشته باشیم، انتخاب بهتری نیز خواهیم داشت.
پس با مقاله ما همراه باشید تا خریدی متناسب با نیازتان داشته باشید.
از انواع دستگاه های آبگیری می توان به دستگاه آبگیری ماردونی، پرسی، ماردون پرس و پارویی نام برد که شرکت آراد ماشین از سازندگان برتر این دستگاه ها به شمار می آید.
در ادامه با دستگاه های نام برده شده بیشتر آشنا می شویم.

دستگاه آبگیری ماردونی

دستگاه آبگیری ماردونی دارای سیستم عملکرد ماردونی می باشد. در این نوع از دستگاه میوه، سبزیجات و هرچیزی که قصد گرفتن آب آنرا داریم را درون مخزن مخصوص دستگاه ریخته و آنرا روشن می کنیم.
به این ترتیب میوه ها به وسیله ماردون به جلو هل داده می شوند و در اثر فشار دچار ترکیدگی می شوند و آب آنها گرفته می شود، به دیواره های مخزن برخورد کرده و از مش ها رد شده و از تفاله ها جدا می شود. به این ترتیب آبلیموی نسبتا صاف و با در صد بسیار پایینی از لرد خواهیم داشت.

دستگاه آبگیری پرسی آراد ماشین

دستگاه آبگیری پرسی آراد ماشین با بهترین کیفیت و قیمت مناسب ساخته و ارائه می شود.
دستگاه آبگیری پرسی آراد ماشین میوه ها و سبزیجات را پرس میکند. به این شکل که محصول را درون مخزن ریخته و دستگاه را روشن می کنیم. محصول توسط فشاری که به آن وارد می شود له و آب آن تخلیه می شود. آب تخلیه شده از محصول توسط صفحه ای که در دستگاه کار گذاشته شده صاف ار لوله مورد نظر بیرون می آید.

دستگاه آبگیری پارویی

از انواع دستگاه آبگیری نارنج می توان به دستگاه آبگیری پارویی اشاره کرد که کار با آن بسیار آسان است. در این مدل از دستگاه آبگیری، محصول توسط پارویی که درون مخزن جای گذاری شده ترکیده و آب محصول خارج می شود. به این ترتیب آب محصول توسط مش  از تفاله ها جدا شده و به صورت آب صاف از دستگاه خارج می شود.

اطلاعات دقیق تر در رایطه با دستگاه های آبگیری را برای شما آماده کرده ایم:
دستگاه آبگیری نارنج آراد ماشین

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

نوشتهٔ پیشین
دستگاه آبگیری صنعتی
نوشتهٔ بعدی
فروش بهترین دستگاه آبگیری آبلیمو

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست