بهترین دستگاه آبگیری غوره

گرفتن آب انگور با دستگاه

گرفتن آب انگور با دستگاه برای تولید محصولات مختلف نظیر آب انگور، شیره انگور و غیره باعث افزایش سرعت تولید می شود. دستگاه های آبگیری پرسی ، ماردونی و دستگاه خوشه گیر(اتومات و نیمه اتومات) از جمله دستگاه هایی است که در ظرفیت های مختلف توسط شرکت آراد ماشین ساخته می شود.

دستگاه های آبگیری آراد ماشین دارای بهترین کیفیت و کارایی و با یک سال گاارنتی و ده سال خدمات پس ازفروش می باشند.

گرفتن آب انگور با دستگاه پرسی

گرفتن آب انگور با دستگاه آبگیری پرسی برای درست کردن شیره و کنسانتره استفاده می شود. در دستگاه آب انگور گیری پرسی همانطور که از نامش پیداست به کمک نیروی فشار توسط وزنه هایی که در یک سمت دستگاه قرار داده شده اند آب انگور خارج می شود.

دستگاه آبگیری پرسی که علاوه بر انگور برای محصولات مختلف دیگری مانند غوره، لیمو، انار، زرشک و … مورد استفاده می شود عملکردی اتوماتیک دارد و تفاله محصول به صورت خودکار از یک بخش مجزا خارج می شود.

با این دستگاه در هر ساعت حدود 500 کیلو گرم انگور آبگیری می شود.

فیلم زیر مربوط به آبگیری انگور توسط دستگاه آبگیری پرسی می باشد. کار با این دستگاخه بسیار آسان بوده و نیاز به داشتن تخصص خاصی ندارد.

گرفتن آب انگور با دستگاه پرسی

قیمت دستگاه آبگیری انگور با توجه به ظرفیت آن، قطعات به کار رفته، مدل و کارایی دستگاه تعیین می شود. با ورود به صفحه مشاوره رایگان و بر قراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان فروش آراد ماشین از قیمت دستگاه مطلع شده و کاتالوگ و فیلم عملکرد دستگاه مورد نظر خود را دریافت کنید.

نوشتهٔ پیشین
آبگیری گوجه با دستگاه
نوشتهٔ بعدی
فیلم معرفی کامل دستگاه رب گیر تمام اتوماتیک

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست