بهترین دستگاه های آبگیری صنعتی

آبگیری گوجه با دستگاه

آبگیری گوجه با دستگاه های آبگیری (اتومات و نیمه اتومات) کار تهیه رب را بسیار آسان تر کرده است. قیمت این دستگاه در شرکت های مختلف، متفاوت می باشد.

آراد ماشین تمامی دستگاه های خود را با کیفیت بالا و قطعات بسیار با کیفیتی می سازد و در نتیجه عملکرد بسیار خوب دستگاه های آبگیری این شرکت سبب شده تا رضایت مشتریان خود را جلب کند.

آبگیری گوجه با دستگاه و کنار گذاشتن روش های قدیمی

تهیه رب با بکار گرفتن روش های قدیمی و عدم استفاده از تجهیزات و ماشین آلات بسیار زمان بر و دشوار خواهد بود. این کار در صورتی که حجم تولید افزایش یابد بدون استفاده از تجهیزات مورد نیاز مانند دستگاه های آبگیری امکان پذیر نخواهد بود.

دستگاه آبگیری برای گوجه، به دو صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک عمل می کنند و توسط افراد متخصص شرکت آراد ماشین طراحی و ساخته شده است با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شود.

ارسال به تمام نقاط کشور، آموزش رایگان، یک سال گارانتی، ده سال خدمات پس از فروش، پشتیبانی 24 ساعته.

دستگاه آبگیری سطلی(نیمه اتومات) و پارویی(اتومات)

دستگاه های آبگیری گوجه سطلی و پارویی هر دو آبگیری گوجه را با کیفیت خوبی انجام می دهند و تفاوتهایی در مکانیزم دارند. دستگاه آبگیری پارویی دارای پره هایی جهت خرد و له کردن گوجه ها دارد در صورتی که مدل پارویی علاوه بر تیغه قسمتی پارویی شکل جهت خروج هر چه بیشتر آب محصول دارد.

در مدل سطلی تخلیه تفاله به صورت دستی انجام میشود ولی در مدل پارویی به صورت خودکار صورت می پذیرد.

خرید دستگاه آبگیری گوجه

برای خرید، دریافت کاتالوگ، لیست قیمت، فیلم و عکس انواع دستگاه های آبگیری، وارد صفحه مشاوره رایگان شده و با کارشناسان آراد ماشین در ارتباط باشید.

نوشتهٔ پیشین
دستگاه آبلیمو گیری تمام اتوماتیک
نوشتهٔ بعدی
گرفتن آب انگور با دستگاه

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست