دستگاه آبگیری گوجه

نمایندگی فروش دستگاه آبگیری گوجه

نمایندگی فروش دستگاه آبگیری گوجه در شهر های مختلف وجود دارد. آراد ماشین دارای نمایندگی نمی باشد اما امکان ارسال تمام دستگاه های این شرکت به تمام نقاط ایران و حتی کشورهای خارجی وجود دارد.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

دستگاه های آبگیری گوجه می توانند به راحتی مقدار بسیار زیادی از گوجه ها را در مدت زمانی کوتاه آبگیری نموده، که معمولا این کار را در کارخانه های تولید رب گوجه انجام می دهند.
از این رو معمولا شرکت های تولید رب گوجه از عمده ترین خریداران انواع دستگاه آبگیری گوجه می باشند.

انواع دستگاه آبگیری گوجه

دستگاه های آبگیری گوجه شرکت آراد ماشین در دو مدل سطلی و اتوماتیک ساخته می شوند. هر دو مدل سطلی و اتوماتیک، گوجه فرنگی را با کیفیت بسیار خوبی آبگیری می کنند. این دو دستگاه تفاوت هایی باهم دارند که در زیر به آن اشاره می کنیم.

دستگاه آبگیری گوجه فرنگی شرکت آراد ماشین
نوع سطلی اتوماتیک
جنس بدنه استیل استیل
موتور 3 اسب 3 اسب
برق مصرفی تک فاز/سه فاز تک فاز/سه فاز
ابعاد (cm) 116*50*50 100*60*120
ظرفیت (kg در ساعت) 700 200 به بالا

دستگاه آبگیری گوجه سطلی

دستگاه آبگیری سطلی دارای پره های بسیار تیزی می باشد که مستقیما به یک موتور سه اسب متصل است. همین امر سبب می شود که این دستگاه آبگیری را با قدرت بسیار بالایی انجام دهد.

تخلیه تفاله دستگاه بصورت دستی انجام می شود و معمولا پس از هر 100کیلو آبگیری گوجه باید تفاله را تخلیه کرد. این دستگاه کیفیت بسیار بالایی دارد و با قیمت مناسبی به فروش می رسد.

فروش دستگاه آبگیری گوجه

دستگاه آبگیری گوجه اتوماتیک

دستگاه آبگیری گوجه اتوماتیک شرکت آراد ماشین دارای کیفیت و کارایی بسیار بالایی می باشد. این دستگاه، بدنه استیل دارد و موتور سه اسب آن سبب شده تا آبگیری را با قدرت بالایی انجام دهد.

این دستگاه دارای مکانیزم پارویی می باشد. در واقع با ریختن گوجه درون مخزن دستگاه ابتدا گوجه ها خرد می شوند و سپس توسط پارو های دستگاه فشرده شده و آب آن از توری دستگاه عبور می کند.

تخلیه تفاله در این دستگاه به صورت کاملا اتومات انجام می شود و از یک خروجی مجزا خارج می شود.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

جهت اطلاع از قیمت فروش دستگاه آبگیری گوجه و یا دریافت اطلاعات بیشتر در ارتباط با دستگاه ها، از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان و مشاوران آراد ماشین، ارتباط برقرار کنید.

, ,
نوشتهٔ پیشین
بازار خرید دستگاه آبگیری پیاز
نوشتهٔ بعدی
تولید کننده دستگاه آبگیری سبزیجات

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست