بهترین دستگاه های آبگیری صنعتی

خرید دستگاه رب گیری صنعتی

خرید دستگاه رب گیری صنعتی در ظرفیت های مختلف که با کارایی و کیفیت بالا طراحی و ساخته شده اند، در شرکت آراد ماشین با قیمت مقرون به صرفه ای به فروش می رسد.

در گذشته رب گیری به صورت سنتی انجام می گرفت به این صورت که پس از شستن گوجه ها و پوست گیری، داخل دیگ پخت قرار می دادند و زمان زیادی را صرف هم زدن می می شد تا محصول با کیفیتی را به دست بیاورند.

اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه رب گیری صنعتی در ظرفیت های مختلف طراحی شده است که در کوتاه ترین زمان ممکن، حجم بالایی از محصول را رب گیری می کند.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

دستگاه رب گیری به دلیل ابعاد مناسبی که دارد می توان در مغازه ها، کارخانه و حتی منازل از آن استفاده کرد.

توسط این دستگاه رب گیری می توان از محصولی کاملا طبیعی و بدون هیچ مواد افزودنی بهره برد و همچنین رب آلوچه و دیگر رب ها نیز توسط این دستگاه قابل تولید است.

روش کار با دستگاه رب گیری صنعتی بسیار ساده است و نیاز به هیچ آموزش تخصصی ندارد.

انواع دستگاه آبگیری گوجه

از انواع دستگاه آبگیری گوجه می توان به دستگاه رب گیری سطلی و دستگاه رب گیری اتوماتیک اشاره کرد که در ابعاد، ظرفیت و با سیستم های عملکرد متفاوتی طراحی و ساخته شده اند که در ادامه مطلب به توضیح مختصر آن خواهیم پرداخت.

دستگاه رب گیری اتوماتیک

در این دستگاه گوجه ها زمانی آبگیری می شوند که پارویی که در مخزن تعبیه شده به چرخش در می آید و با دارا بودن دستگاه به مش، قبل از خارج شدن محصول از دستگاه، آب گوجه را صاف و هسته و پوست آن را جدا می کند.

دستگاه رب گیری اتوماتیک مجهز به تخلیه تفاله خودکار می باشد و همچنین دستگاه پرتابل(قابل حمل) است و امکان دپوی محصول در بالای مخزن نیز دستگاه وجود دارد.

برای اینکه دستگاه هنگام شستشو دچار آسیب نشود بدنه آن را از استیل ساخته اند.

مشخصات دستگاه رب گیری اتوماتیک

  • عملکرد: پارویی
  • برق مصرفی: تک فاز/ سه فاز
  • جنس بدنه: استیل
  • موتور: 3 اسب
  • ابعاد: 100*60*120

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، درای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

دستگاه رب گیری صنعتی سطلی

آب گوجه ها توسط این دستگاه به وسیله سیستم پره ای سطلی انجام می گیرد و قابلیت شستشوی تمامی قطعات درگیر با مواد را دارد و جنس بدنه آن از استیل است.

شرکت آراد ماشین با سال ها سابقه در صنعت ماشین سازی، انواع دستگاه رب گیری صنعتی را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش و همچنین نصب و راه اندازی به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان خود می گذارد.

جهت خرید دستگاه رب گیری صنعتی و کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین و کارشناسان ما از طریق پل های ارتباطی گذاشته شده در سایت ارتباط برقرار کنید تا در اسرع وقت جوابگوی شما عزیزان باشیم.

نوشتهٔ پیشین
خرید دستگاه آبگیری زرشک
نوشتهٔ بعدی
قیمت دستگاه آبگیری نارنج

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست