دستگاه آبگیری صنعتی

قیمت دستگاه دست دوم آبگیری سبزیجات

قیمت دستگاه دست دوم آبگیری سبزیجات ارزان تر از دستگاه نو بوده و با بررسی عمر مفید دستگاه، عملکرد  و مقایسه با قیمت نو می توان اقدام به خرید کرد. دستگاه های دست دوم موجود در شرکت آراد از نظر فنی مورد بررسی قرار گرفته و قیمت گذاری صورت می گیرد.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

سبزیجات از سالم ترین محصولاتی می باشند که در طبیعت موجود بوده، زیرا به صورت طبیعی رشد کرده و مواد افزودنی خاصی به آنها اضافه نمی شود.
سبزیجات دارای مواد طبیعی بوده که این موضوع کمک می کند تا برای افراد مختلف، مضر نباشند، از این رو آب سبزیجات مختلف، می تواند به عنوان یک نوشیدنی بدون ضرر استفاده شده، زیرا قند موجود در آنها بسیار کم و طبیعی بوده و از طرفی دیگر حاوی مقدار زیادی ویتامین می باشند.
دستگاه های بسیار زیادی برای آبگیری در بازار موجود بوده، که می توان توسط آنها آبگیری از انواع سبزیجات را انجام داد.
بسیاری از افراد ممکن است بخواهند از نمونه های دست دوم این دستگاه ها استفاده نموده، زیرا دستگاه های آبگیری دست دوم معمولا دارای موتورهای بسیار قدرتمندی می باشند.

انواع دستگاه آبگیری سبزی

دستگاه آبگیری سبزیجات و نحوه طراحی آنها

دستگاه آبگیری سبزیجات با دو عمکرد کاملا متفاوت ساخته می شوند. دستگاه آبگیری سبزیجات سانتریفیوژی جهت خشک کرد آب سطحی سبزیها مورد استفاده قرار می گیرد.

برای گرفتن آب سبزیجاتی مانند هویج و کرفس نیز دستگاه های دیگری با مکانیزم های مختلف طراحی و ساخته می شوند.

دستگاه های آبگیری از سبزیجات را معمولا طوری طراحی نموده اند که آب سبزیجات جدا شده و تفاله ها نیز به صورت جداگانه در قسمت دیگری جمع می شوند، تا با هم مخلوط نشده و عملیات آبگیری سبزیجات با مشکل مواجه نشود.

دستگاه های آبگیری سبزیجات دست دوم دارای قیمت های مناسب تری نسبت به دستگاه های آبگیری نو می باشند.

جهت اطلاع از قیمت دستگاه های آبگیری سبزیجات در مدل های مختلف که به صورت نو یا دست دوم عرضه می شوند با مشاوران و کارشناسان فروش آراد ماشین تماس حاصل فرمایید

,
نوشتهٔ پیشین
دستگاه آبگیری انگور صنعتی
نوشتهٔ بعدی
مرکز فروش دستگاه آبگیری نارنج

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست