دستگاه آبگیری صنعتی

قیمت فروش دستگاه آبگیری سبزیجات

دستگاه آبگیری سبزیجات آراد ماشین، بهترین کیفیت در کنار کارایی مطمئن را به شما عرضه می کنند. دستگاه سانتریفیوژ سبزیجات و دستگاه آبگیری پرسی دو دستگاه مختلف که برای گرفتن آب سطحی و آب موجود در سبزیجات استفاده می شوند.
آب سبزیجات دارای خواص متنوعی است.
برخی سبزیجات همچون کرفس، کاهو، اسفناج و… برای آبگیری بسیار مناسب است.
سبزیجات دارای خواص زیادی همچون کمک به پیشگیری از مشکلات گوارشی، راهی مناسب برای سم زدایی بدن، افزایش سوخت و ساز بدن می باشند.

آیا از یک سال گارانتی بی قید و شرط دستگاه آبگیری مطلع هستید؟
محصولات آراد ماشین را با بهترین کیفیت و خدمات دریافت کنید.

انواع دستگاه آبگیری سبزیجات

دستگاه های آبگیری سبزیجات آراد ماشین، دارای ظرفیت ها و ابعاد متنوعی هستند. همچنین با توجه به نوع سبزی، کارایی و سیستم عملکرد متفاوتی نیز پیدا خواهند کرد. سبزی هایی همچون کرفس دارای سیستم متفاوتی از سبزی های برگ دار می باشند و کارایی متفاوتی نیز دارند.
دستگاه های آبگیری سبزی را سانتریفیوژ نیز می نامند.

کارایی دستگاه سانتریفیوژ

دستگاه های آبگیری سانتریفیوژ ، جهت گرفتن آب های اضافی حاصل از شست و شوی سبزی است و در برخی مواقع به عنوان روغن گیر نیز از آن استفاده می شود.
دستگاه های آبگیری سانتریفیوژ سبزیجات ، دارای سیستم عملکرد گریز از مرکز می باشند. سیستم گریز از مرکز، سیستمی است که به علت سرعت بسایر زیاد در چرخش، تمامی سبزیجات و مواد را به دیواره های سبد داخل دستگاه میچسباند و این موجب جدا شدن آب اضافه محصول از خود آ ن می شود.

آراد ماشین، تجربه ای  متفاوت از صنعت و خدمات

کارکرد دستگاه آبگیری سبزیجات

برای ابگیری سبزیجاتی همچون کرفس به دستگاه آبگیری ای نیاز داریم که سبزیجات را پرس کند و آب آنها را کاملا از تفاله جدا کند.
دستگاه های آبگیری این نوع سبزیجات، با کارایی آب گرفتن سبزی و جدا کردن آب آن از تفاله سبزی باید دارای سیستم عملکرد ماردون پرس باشند.
در این سیستم عملکرد، سبزی ها توسط ماردون له و آب آنها تا حدودی گرفته می شود و با حرکت ماردون ها، سبزی ها رو به جلو هل داده می شوند و با دستگاه پرس، پرس می شوند. به این ترتیب آب کرفس یا سبزیجات دیگر گرفته شده و از مش رد می شود و در نهایت آب سبزی صافی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
به نوع دیگر دستگاه های آبگیر سبزی سانتریفیوژ می گویند که در ادامه مقاله به آن می پردازیم.

انواع دستگاه آبگیری سیب

با توجه به کارایی و تفاوت کارکرد و همچنین ابعاد و ظرفیت دستگاه، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و تمامی اطلاعات لازم در رابطه با دستگاه را دریافت کنید.

, , ,
نوشتهٔ پیشین
انواع دستگاه آبگیری سبزی
نوشتهٔ بعدی
قیمت عمده انواع دستگاه آبگیری صنعتی

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست