قیمت دستگاه انار دانه کن

خرید دستگاه انار دانه کن صنعتی

خرید دستگاه انار دانه کن صنعتی با کیفیت و کارایی بالا و قیمت مناسب، از شرکت آراد ماشین انتخابی درست برای تولید کنندگان فرآورده های انار می باشد.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

خط تولید فرآورده های انار

شرکت آراد ماشین، سازنده دستگاه های آبگیری، خشک کن، بسته بندی، انواع فر و غیره می باشد. این شرکت دستگاه های مورد نیاز خط تولید فرآورده های انار نظیر دستگاه شستشو، دستگاه های انار دانه کن، دستگاه های آبگیری، انواع دیگ پخت و دستگاه های بسته بندی را طراحی و تولید می کند.

قطعات به کار رفته در این دستگاه ها از بهترین قطعات موجود در بازار می باشند. همچنین با کیفیت بسیار بالایی طراحی و ساخته شده اند.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

فرآورده های انار

دستگاه انار دانه کن صنعتی

دستگاه انار دانه کن صنعتی در خط تولید فرآورده های انار بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و در ظرفیت های مختلف ساخته می شود.

دانه کردن انار کار بسیار دشوار و زمانبری است و در حجم های بالای تولید، انجام آن به صورت دستی ممکن نیست. دستگاه های انار دانه کن صنعتی برای آسانتر کردن کار تولید کنندگان ساخته می شود.

دستگاه انار دانه کن صنعتی آراد ماشین، توانایی دانه کردن 200 الی 300 کیلو انار در ساعت را دارد. این کار با کیفیت بسیار بالایی انجام می شود و در صد بسیار زیادی از دانه های انار را از پوست و پیه انار جدا می کند.

دستگاه انار دانه کن

عملکرد و مشخصات دستگاه انار دانه کن صنعتی

این دستگاه دارای بدنه ای از جنس استیل می باشد و تمام قطعات درگیر با مواد به راحتی قابل شستشو هستند. برق مصرفی دستگاه با توجه به درخواست مشتری به صورت تک فاز یا سه فاز ساخته می شود.

داشتن صدا و لرزش کم یکی از مزیت های این دستگاه است. علاوه بر این بر روی دستگاه موتوری با قدرت سه اسب بخار نصب شده است.

با ریختن انارها درون مخزن دستگاه بر اثر ضربه ای که به آنها وارد می شود، دانه های انار از پوست و پیه جدا می شوند و از خروجی دستگاه تخلیه می شوند. تفاله انار نیز ار سمت دیگر دستگاه خارج می شود.

خرید دستگاه انار دانه کن صنعتی

امکان خرید دستگاه دانه کن انار، به صورت حضوری و یا آنلاین وجود دارد و ارسال دستگاه های شرکت آراد ماشین به تمام نقاط ایران و کشورهای دیگر انجام می شود.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

جهت اطلاع از قیمت خرید دستگاه انار دانه کن صنعتی شرکت آراد ماشین، از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

نوشتهٔ پیشین
قیمت دستگاه آب نارنج گیری
نوشتهٔ بعدی
دستگاه آبگیری سبزیجات خانگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست