دستگاه آبگیری صنعتی

دستگاه آبگیری سبزیجات خانگی

دستگاه آبگیری سبزیجات خانگی آراد ماشین با استفاده از نیروی گریز از مرکز, رطوبت سطحی محصولاتی نظیر پیاز, سبزیجات برگ دار مانند کاهو, کلم و سبزی خوردن را ازبین می برد.

این دستگاه دارای یک موتور می باشد که با سرعت بالایی سبد دستگاه را می چرخاند و با این کار، آب موجود روی سبزیجات را خشک می کند. همچنین برای روغن گیری پیاز نیز می توان از این آن استفاده کرد.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

انواع دستگاه آبگیری سبزیجات خانگی

دستگاه آبگیری سبزیجات سانتریفیوژی در دو مدل سبد ثابت و سبد متحرک ساخته می شوند. هرکدام دارای ظرفیت های متفاوتی هستند و مشتری با توجه به نیاز خود دستگاه مورد نظر را انتخاب می کند.

دستگاه آبگیری سبزیجات آراد ماشین

دستگاه آبگیری سانتریفیوژی سبد ثابت

دستگاه آبگیری سانتریفیوژی سبد ثابت، همانطور که از نام آن پیداست دارای سبد ثابت می باشد و آب سطحی سبزیجات پس از قرار گرفتن درون سبد و چرخش آن، گرفته می شود. پس از این کار سبزیجات را از سبد دستگاه تخلیه کرده و سبزیجات خیس دیگر را جهت آبگیری داخل سبد قرار داده می شوند.

دستگاه آبگیری سانتریفیوژی سبد متحرک

عملکرد این دستگاه هم مانند نمونه قبلی است با این تفاوت مه سبد دستگاه قابل تعویض است و دیگر نیازی به تخلیه سبد نیست. در صورت خشک شدن محصول سبد اول آن را خارج کرده و سبد دوم را درون دستگاه قرار میدهیم. استفاده از مدل سبد متحرک سبب سرعت بخشیدن به کار می شود

فیلم زیر عملکرد دستگاه آبگیری سبزیجات سانتریفیوژی سبد متحرک شرکت آراد ماشین را نشان می دهد.

خرید دستگاه آبگیری سبزیجات خانگی

شرکت آراد ماشین انواع دستگاه های آبگیری را با کیفیت بسیار بالایی تولید می کند.  تمامی دستگاه های این شرکت دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است. امکان ارسال این دستگاه به تمام نقط کشور وجود دارد.

جهت خرید دستگاه های آبگیری سبزیجات خانگی از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان و مشاوران آراد ماشین تماس حاصل فرمایید.

نوشتهٔ پیشین
خرید دستگاه انار دانه کن صنعتی
نوشتهٔ بعدی
قیمت دستگاه آب انار گیر صنعتی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست