بهترین دستگاه آبگیری غوره

خرید دستگاه آبگیری نیشکر

خرید دستگاه آبگیری نیشکر با کیفیت و کارایی بالا و قیمت مناسب، از شرکت آراد ماشین انجام می شود. این دستگاه در ظرفیت های مختلف طراحی شده است.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

دستگاه آبگیری نیشکر با گرفتن آب این گیاه سودمند فرصتی برای آن دسته از بیماران دیابتی فراهم کرده است که آب نیشکر را در برنامه غذایی خود قرار دهند، چرا که قند موجود در این گیاه ضرری برای این دسته افراد ندارد و توسط متخصصین تغذیه تایید شده است.

قند موجود در گیاه نیشکر در تهیه شکر و شیرین کردن برخی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. نیشکر دارای ویتامین ها، مواد معدنی مثل کلسیم، مس، منیزیم و غیره می باشد که به دلیل همین خاصیت ها است که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

دستگاه آبگیری نیشکر

دستگاه آبگیری نیشکر

کار با دستگاه آبگیری نیشکر بسیار آسان است و نیازی به هیچ آموزش تخصصی ندارد.

ظرفیت متناسبی که برای دستگاه آبگیری نیشکر در نظر گرفته شده است، 500 کیلوگرم در ساعت می باشد. این دستگاه براساس نیاز و درخواست مشتری در ابعاد و ظرفیت های مختلف طراحی و ساخته می شود.

دستگاه های آبگیری نیشکر، با پرس کردن نی های شکر، آب آنها را استخراج می کند.

یکی از ویژگی های این دستگاه می توان به جنس بدنه آن که از استیل است اشاره کرد که سبب می شود ماندگاری و طول عمر دستگاه زیاد شده و با گذشت زمان دچار خوردگی و زنگ زدگی نشود.

فیلم زیر عملکرد دستگاه آبگیری پرسی شرکت آراد ماشین را نشان می دهد. این دستگاه برای آبگیری محصولاتی نظیر نیشکر، انگور، انار، لیمو، غوره، زرشک، لیمو و غیره کاربرد دارد.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

مشخصات و ویژگی های دستگاه آبگیری نیشکر

در این جا به ذکر مختصر مشخصات فنی و ویژگی های دستگاه آبگیری نی شکر آراد ماشین خواهیم پرداخت:

  • جنس بدنه دستگاه: تمام استیل
  • برق مصرفی دستگاه: براساس نیاز و درخواست مشتری می تواند تک فاز و یا سه فاز باشد
  • قدرت موتور دستگاه: سه اسب بخار
  • نوع عملکرد دستگاه: ماردون پرسی
دستگاه آبگیری انگور پرسی

شرکت آراد ماشین در سال 1389 با هدف طراحی و تولید دستگاه های صنایع غذایی و بسته بندی تاسیس گردید.

این شرکت با سال ها سابقه در زمینه صنعت ماشین سازی و با بهره گیری از تکنولوژی و استانداردهای روز دنیا و به کارگیری از بهترین و مجهزترین قطعات، انواع دستگاه های آبگیری از جمله دستگاه آبگیری نی شکر را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش و همچنین نصب و راه اندازی به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان عزیز داخل و خارج از کشور می گذارد.

برای خرید دستگاه آبگیری نیشکر و یا کسب اطلاعات بیشتر، با مشاورین و کارشناسان ما از طریق پل های ارتباطی موجود در سایت ارتباط برقرار کنید تا در اسرع وقت جوابگوی شما عزیزان باشیم.

نوشتهٔ پیشین
قیمت دستگاه آبگیری نارنج
نوشتهٔ بعدی
دستگاه آبگیری هویج و کرفس

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست