بهترین دستگاه آبگیری غوره

توزیع انواع دستگاه آبگیری پرسی

آیا می دانید از انواع دستگاه آبگیری پرسی برای چه محصولاتی می توان استفاده نمود؟ آیا از نحوه توزیع انواع دستگاه آبگیری پرسی اطلاع دارید؟
دستگاه های آبگیری پرسی را معمولا طوری طراحی نموده اند که با استفاده از آنها بتوان از محصولاتی مانند انگور، غوره و لیمو به راحتی و با بهترین کیفیت آبگیری را انجام داد.
یکی از بهترین روش های توزیع دستگاه های آبگیری پرسی در شهر های مختلف ایران، توزیع از طریق سایت های اینترنتی می باشد، که از کاربردی ترین این سایت ها آراد ماشین است.

دستگاه های آبگیری را با بهترین کیفیت، همراه با یک سال گارانتی و خدمات ده ساله تهیه کنید.

انواع دستگاه آبگیری شرکت آراد ماشین

شرکت آراد ماشین دستگاه  های آبگیری خود را در مدل های مختلف می سازد و هر کدام با مکانیزم خاصی که متناسب با نوع محصول است کار می کنند. بهترین دستگاه های آبگیری این شرکت به شرح زیر است.

  1. دستگاه آبگیری گوجه با دو مکانیزم سطلی و پارویی
  2. دستگاه آبگیری پرسی برای انواع میوه ها
  3. دستگاه خوشه گیر انگور
  4. دستگاه آبگیری سانتریفیوژی مناسب برای خشک کردن آب سطحی سبزیجات
  5. دستگاه آبگیری اختصاصی سیب
  6. دستگاه پوره کن پیاز

دستگاه آبگیری پرسی آراد ماشین

دستگاه آبگیری پرسی جزو بهترین دستگاه های آبگیری صنعتی است. این دستگاه با آبگیری 700 کیلو گرم از محصولات مختلف برای مصارف کارگاهی و صنعتی ساخته شده است.

از ویژگی های دستگاه های آبگیری که از مکانیزم پرسی استفاده می کنند این است که میوه هایی مانند انگور، لیمو، مرکبات و … فشرده می شوند در نتیجه دانه موجود در آن ها له نشده و از تلخ شدن آب محصول جلوگیری می شود.

بالا بودن کیفیت آبمیوه اهمیت بسیاری دارد. همچنین دستگاهی که بتواند میوه ها را به خوبی آبگیری کند و تفاله آن کاملا خشک باشد یا درصد ناچیزی آب داشته باشد بهترین انتخاب خواهد بود. دستگاه پرسی آراد ماشین این ویژگی را دارد.

جهت اطلاع از قیمت توزیع انواع دستگاه آبگیری پرسی می توانید با مشاوران آراد ماشین در ارتباط باشید. با انتخاب دکمه زیر وارد صفحه مشاوره رایگان آراد ماشین شوید.

, ,
نوشتهٔ پیشین
نمایندگی انواع دستگاه آبگیری پیاز
نوشتهٔ بعدی
بازار خرید دستگاه آبگیری سبزیجات

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست