بهترین دستگاه های آبگیری صنعتی

معرفی 5 عدد از بهترین دستگاه های آبگیری صنعتی

در این مقاله با معرفی 5 عدد از بهترین دستگاه های آبگیری صنعتی از نظر ظرفیت، کارایی و قیمت می پردازیم. دستگاه های آبگیری صنعتی برای آّبگیری اگوجه، انگور، لیمو، غوره، سیب، زرشک، انار، نیشکر و… در ظرفیت های بالا استفاده می شود.

دستگاه آبگیری صنعتی پرسی برای انواع میوه ها

دستگاه آبگیری پرسی از دستگاه های بسیار محبوب در بین دستگاه های آبگیری بحساب می آید. فشرده کردن محصولات مختلف بدون خرد کردن آن باعث می شود تا آبگیری میوه ها با کیفیت بالایی انجام شود.

توسط دستگاه های آبگیری که عملکرد پرسی دارند میتوان میوه هایی مانند انگور، غوره، لیمو، زرشک، انار و نیشکر را آبگیری کرد.

دستگاه آبگیری پرسی به این دلیل که در هر ساعت حدود 700 کیلو گرم از محصولات مختلف را آبگیری می کند جزو دستگاه های آبگیری صنعتی به شمار می آید.

دستگاه آبگیری گوجه صنعتی

برای آبگیری گوجه در ظرفیت های بالا از دستگاه های آبگیری با عملکرد پارویی(اتومات) و پره ای(نیمه اتومات) استفاده می شود. هر دو دستگاه به لحاظ کارایی بسیار عالی هستند. دستگاه آبگیری گوجه پره ای از نظر قیمت مقرون بصرفه تر است.

دستگاه آبگیر گوجه صنعتی که دارای عملکرد پارویی است، تخلیه تفاله را به صورت خودکار انجام می دهد و به همین امر سبب افزایش سرعت در روند آبگیری گوجه فرنگی می شود.

دستگاه خوشه گیر

دستگاه خوشه گیر آراد ماشین جزو دستگاه های پرفروش این شرکت است. دستگاه های خوشه گیر در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ساخته شده اند و در هر ساعت تقریبا یک تن انگور توسط این دستگاه له شده و برای فرآوری آماده می شود.

دستگاه آبگیری صنعتی سیب

دستگاه آبگیری سیب شرکت آراد ماشین که به صورت اختصاصی توسط این شرکت ساخته شده است عملکرد بسیار خوبی داشته و به صورت اتوماتیک آب سیب را جدا کرده و تفاله آن را خارج می کند.

آب خارج شده توسط این دستگاه نسبتا شفاف می باشد. با عبور از فیلتر پرس می توان آب سیبی کاملا شفاف داشت. این دستگاه جزو بهترین دستگاه های آبگیری صنعتی است که می توان برای سیب استفاده کرد.

دستگاه آبگیری صنعتی سبزیجات

دستگاه آبگیری سبزیجات صنعتی به منظور خشک کردن آب روی سطح سبزیجات پس از شستشو به کار گرفته می شود. این دستگاه در ظرفیت های مختلفی ساخته می شود.

دستگاه های آبگیری سبزیجات که با عنوان دستگاه آبگبر سانتریفیوژی نام برده می شود در ظرفیت های مختلفی ساخته می شود.

دستگاه آبگیری صنعتی

تمامی دستگاه های معرفی شده در این مقاله با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسند. برای اطلاع از قیمت دستگاه های آبگیری صنعتی، وارد صفحه مشاوره رایگان شده و با کارشناسان و مشاوران آراد ماشین ارتباط برقرار کنید.

نوشتهٔ پیشین
قیمت دستگاه آبگیری لیمو و غوره
نوشتهٔ بعدی
قیمت دستگاه انار دانه کن

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست