بهترین دستگاه های آبگیری صنعتی

قیمت عمده دستگاه آبگیری میوه

قیمت عمده دستگاه آبگیری میوه با توجه نوع دستگاه و ظرفیت آن متفاوت می باشد. شرکت آراد ماشین، انواع دستگاه آبگیری میوه را طراحی و تولید نموده و با قیمت مناسب، به مشتریان خود عرضه می کند.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

دستگاه های آبگیری میوه معمولا از جمله دستگاه هایی بوده، که از آنها در هر خانه و یا فروشگاهی می توان استفاده نموده، زیرا آبمیوه های طبیعی از بهترین نوشیدنی ها می باشند.
بهترین مدل از انواع دستگاه آبگیری را می توان با قیمت های نسبتا مناسبی، از طریق بازار های آنلاین، به صورت مستقیم و بی واسطه خریداری نمود.

آبمیوه

شرکت آراد ماشین دستگاه های مختلفی را جهت آبگیری محصولات مختلفی نظیر سیب، لیمو، انگور، انار، غوره، زرشک، انواع سبزیجات و… طراحی و تولید کرده است.

دستگاه آبگیری پرسی

دستگاه آبگیری پرسی، برای آبگیری میوه هایی مانند انگور، غوره، لیمو، انار و زرشک مناسب می باشد. این دستگاه از جنس استیل می باشد و قطعات درگیر با مواد براحتی قابل شستشو می باشند. این دستگاه قابلیت آبگیری 500 کیلو از محصول را در ساعت دارد.

بهترین دستگاه آبگیری غوره
دستگاه آبگیری لیمو

دستگاه آبگیری دوکاره

دستگاه آبگیری دوکاره آراد ماشین، قابلیت آبگیری لیمو و غوره را دارد. عملکرد این دستگاه بصورت ماردونی بوده و از له شدن هسته محصولات جلوگیری می کند در نتیجه آب محصول تلخ نخواهد شد.

دستگاه خوشه گیر

دستگاه خوشه گیر شرکت آراد ماشین جهت آبگیری انواع انگور مناسب می باشد. برای آبگیری انگور، نیازی به جدا کردن دانه از خوشه ها نیست. جنس دستگاه از استیل است و در هر ساعت 500کیلو انگور را آبگیری می کند. برق مصرفی دستگاه بنا به درخواست مشتری می تواند تک فاز و یا سه فاز باشد.

دستگاه آبگیری انگور
بهترین دستگاه های آبگیری صنعتی

دستگاه آبگیری گوجه

دستگاه آبگیری گوجه در دو نوع سطلی و اتوماتیک طراحی شده است. ظرفیت آبگیری این دستگاه ها حدود 700کیلوگرم در ساعت می باشد. جنس هر دو دستگاه از استیل بوده و برق مصرفی آن می تواند تک فاز یا سه فاز باشد.

تفاوت دستگاه آبگیری سطلی و اتوماتیک در این است که در نوع اتوماتیک تخلیه تفاله بصورت خودکار انجام می شود ولی در نوع سطلی باید با دست خارج شود.

دستگاه آبگیری سیب

دستگاه آبگیری سیب شرکت آراد ماشین با کیفیتی بسیار بالا و با بهترین قطعات ساخته شده است و قابلیت آبگیری 100کیلو گرم سیب در ساعت را دارد. تفاله حاصل، خشک بوده و تنها درصد ناچیزی آب داخل آن است. جنس دستگاه از استیل بوده و برق مصرفی آن می تواند بنا به درخواست مشتری تک فاز یا سه فاز باشد.

دستگاه آبگیری سیب

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی بی قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

جهت اطلاع از قیمت انواع دستگاه آبگیری و یا دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه ها، با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

,
نوشتهٔ پیشین
قیمت خرید دستگاه آبگیری مرکبات
نوشتهٔ بعدی
قیمت تولید دستگاه آبگیری نیشکر

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست