دستگاه آب انار گیر صنعتی

قیمت دستگاه آب انار گیر صنعتی

قیمت دستگاه آب انار گیر صنعتی آراد ماشین با توان آبگیری 500کیلو گرم در ساعت بسیار مقرون به صرفه می باشد. این دستگاه با عملکرد پرسی درصد بالایی از آب انار را خارج می کند.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

شرکت آراد ماشین طراح و سازنده انواع دستگاه های مربوط به صنایع غذایی می باشد و این دستگاه ها را با کیفیت بسیار بالایی طراحی و تولید می کند. انواع دستگاه های آبگیری برای محصولاتی نظیر انار، انگور، سیب، زرشک، لیمو، غوره، هویج و غیره ساخته شده و در اختیار مشتریان قرار داده شده است.

دستگاه آب انارگیری صنعتی با عملکرد پرسی

دستگاه آب انار گیری صنعتی دارای عملکرد پرسی می باشد. این دستگاه علاوه بر آبگیری انار برای محصولات مختلفی نظیر انگور، غوره، لیمو، زرشک و مرکبات قابل استفاده است.

دستگاه آبگیری پرسی به صورت اتوماتیک عمل می کند. با ریختن انار در مخزن دستگاه توسط با چرخش ماردون انار به سمت محفظه ای هدایت می شود و در آنجا بر اثر فشار وارد بر محصول آب انار از دانه آن جدا می شود و تفاله آن از یک خروجی مجزا تخلیه می شود.

این دستگاه هسته انار را خرد نمی کند و در نتیجه آب محصول تلخ نخواهد شد. می توان انار را بصورت درسته آبگیری کرد اما در صورتی که دانه های انار از پوست جدا شده و پس از آن داخل دستگاه ریخته شوند درصد بیشتری از آب محصول از آن خارج خواهد شد.

شرکت آراد ماشین دستگاه دانه کن انار را طراحی و تولید می کند که قابلیت دانه کردن 200الی 300 کیلو انار در ساعت را دارد.

خرید دستگاه آب انار گیر صنعتی

تمامی دستگاه های شرکت آرادماشین دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند. امکان خرید دستگاه ها ی آبگیری به صورت آنلاین و حضوری و ارسال آن به تمام نقاط ایران و کشورهای خارجی وجود دارد.

جهت اطلاع از قیمت انواع دستگاه آب انار گیر صنعتی، دریافت کاتولوگ و فیلم نحوه عملکرد این دستگاه از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان و مشاوران آراد ماشین تماس حاصل فرمایید.

نوشتهٔ پیشین
دستگاه آبگیری سبزیجات خانگی
نوشتهٔ بعدی
دستگاه آبگیری لیمو ترش صنعتی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست