دستگاه آب انار گیری

قیمت دستگاه آب انار گیری صنعتی

قیمت دستگاه آب انار گیری صنعتی در شرکت آراد ماشین با توجه به کیفیت و عملکرد آن بسیار مناسب می باشد. این دستگاه توانایی آبگیری 500 کیلو انار را در ساعت دارد.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

دستگاه آب انار گیری آراد ماشین

دستگاه آب انار گیری صنعتی دارای عملکرد پرسی می باشد و با فشردن دانه های انار عمل آبگیری را انجام می دهد.

این دستگاه با بهترین کیفیت ساخته شده است و عملکردی عالی دارد و در بسیاری از صنایع برای تولید فرآورده های انار قابل استفاده است. دستگاه آب انار گیری دارای ابعاد مناسبی می باشد. به دلیل چرخ هایی که زیر این دستگاه نصب شده است، به راحتی می توان آن را جابجا کرد. ازین رو در منازل و کارگاه های کوچک نیز قابل استفاده می باشد.

برای مشاهده فیلم های بیشتر به صفحه گالری فیلم دستگاه های آبگیری آراد ماشین بروید.

مشخصات و ویژگی های دستگاه آب انار گیری

دستگاه آب انار گیری شرکت آراد ماشین دارای بدنه استیل می باشد. تمام قطعات درگیر با مواد از استیل ساخته شده اند و به راحتی قابل شستشو هستند.

بر روی دستگاه آبگیری انار ، موتوری با قدرت سه اسب بخار نصب شده است. این دستگاه بنا به درخواست مشتری می تواند تک فاز یا سه فاز ساخته شود.

در دستگاه آب انار گیری، آبگیری با کیفیت بالایی انجام شده و آب انار شفاف، از یک خروجی و تفاله محصول به صورت خودکار از خروجی دیگر دستگاه خارج می شود.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

برای آبگیری انار با دستگاه پرسی آراد ماشین، در صورتی که انار ها دانه شده باشند در صد بیشتری از انار آبگیری خواهد شد. دانه کردن انار کاری بسیار دشوار و زمانبر است. شرکت آراد ماشین دستگاه دانه کن انار را طراحی و تولید کرده است. توسط این دستگاه 200 الی 300 کیلو دانه انار در ساعت از پوست جدا خواهد شد.

جهت اطلاع از قیمت دستگاه آب انار گیری صنعتی شرکت آراد ماشین و یا دریافت اطلاعات بیشتر، با کارشناسان و مشاوران شرکت آراد ماشین، تماس حاصل فرمایید.

نوشتهٔ پیشین
دستگاه آبگیری هویج و کرفس
نوشتهٔ بعدی
دستگاه آب لیمو ترش گیری

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست