دستگاه آبگیری گوجه

قیمت دستگاه آبگیری گوجه فرنگی

دستگاه آبگیری گوجه فرنگی توسط تیم آراد ماشین در چندین مدل و بر اساس ظرفیت های ورودی مختلف طراحی و تولید می گردد. اگر قصد خرید یک دستگاه آبگیری با کیفیت و در عین حال با قیمیتی مناسب را دارید با مشاورین فروش ما تماس حاصل فرمایید.

امروزه با افزایش آگاهی مردم نسبت به فواید بسیار زیاد گوجه فرنگی، استفاده از آب آن در بین مردم رواج یافته است همین امر موجب گشت تا طراحان ماشین آلات صنعتی در زمینه صنایع غذایی، به فکر تولید دستگاه آبگیری گوجه فرنگی افتادند.

گوجه فرنگی از بروز بسیاری از بیماری ها در بدن جلوگیری می نماید و بنابر گفته متخصصان تغذیه این محصول می تواند فاکتورهای سلامت را برای نقاط بدن ارسال کند چرا که سرشار از ویتامین هایی چون A, C و فولیک اسید بوده و می تواند برای درمان کم خونی بسیار موثر باشد و همچنین به دلیل داشتن آنتی اکسیدان، فولیک اسید، لوتین و غیره نیز برای افزایش سیستم مقاومت بدن در برابر دیابت و کنترل گلوکز خون مفید می باشد.

فروش ویژه دستگاه آبگیری گوجه فرنگی

از آب این محصول عموما برای تهیه رب و یا به همان شکل برای طعم دهندگی غذا ها وغیره استفاده می نمایند. در گذشته برای آبگیری گوجه فرنگی از چرخ گوشت استفاده میشد که این کار موجب کند شدن روند کار و نیز صرف زمان بسیار زیاد برای ظرفیت های ورودی بسیار بالا بود با ساخت دستگاه آبگیری به راحتی می توان درظرفیت های بسیار زیاد و نیز بدون هیچگونه ناخالصی، آبگیری این محصول را انجام نمود.

کارشناسان و مشاوران آراد ماشین، با کمال احترام پاسخگوی شما عزیزان هستند.
با ما تماس بگیرید و از مشاوره تلفنی رایگان ما بهره مند شوید.

انواع دستگاه آبگیری گوجه فرنگی

از انواع دستگاه آبگیری گوجه فرنگی می توان به دستگاه آبگیری اتوماتیک و سطلی اشاره نمود. دستگاه آبگیری سطلی مناسب برای ظرفیت ورودی های مختلف است که پس از آبگیری محصول، آبی خالص را در اختیار شما قرار داده و تمامی تفاله ها را در توری دستگاه قرار می دهد.

مشخصات دستگاه آبگیری گوجه سطلی را می توان به صورت زیر خلاصه نمود:

  • جنس بدنه دستگاه استیل
  • موتور دستگاه 3 اسب
  • برق مصرفی تک فاز/سه فاز
  • نوع سیستم دستگاه: پره ای سطلی

دستگاه اتوماتیک نیز در ظرفیت های مختلف در بازار عرضه می گردد و مزیت آن نسبت به دستگاه سطلی این است که دیگر نیازی به پاک کردن توری نمی باشد و تفاله ها از خروجی مجزا خارج می گردد.

مشخصات دستگاه آبگیری گوجه اتوماتیک به صورت ذیل است:

  • جنس بدنه دستگاه استیل
  • برق مصرفی دستگاه تک فاز/ سه فاز
  • طول دستگاه ۱۲۰، عرض ۶۰ و ارتفاع آن ۹۰ سانتی متر است
  • نوع سیستم دستگاه: پارویی
دستگاه رب گیری صنعتی

شرکت آراد ماشین، دستگاه های آبگیری گوجه فرنگی را در ابعاد وظرفیت های مختلف با توجه به نیاز مشتری طراحی و تولید می نماید، این دستگاه ها به علت چرخ تعبیه شده به راحتی قابل حمل و جابه جایی است.
تمامی دستگاه ها دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است همچنین نصب، راه اندازی و آموزش کار با دستگاه به صورت رایگان به عهده شرکت می باشد.

از دیگر دستگاه های آبگیری آراد ماشین دیدن کنید:

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

, ,
نوشتهٔ پیشین
دستگاه پرس آبگیری انگور
نوشتهٔ بعدی
دستگاه آبگیری گوجه فرنگی

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست