فروش دستگاه رب گیری صنعتی که در ظرفیت های مختلف طراحی و ساخته شده است در شرکت آراد ماشین با قیمت مقرون به صرفه ای انجام می گیرد.

دستگاه رب گیری را می توان در مغازه، کارخانه و به دلیل ابعاد کوچک در خانه نیز استفاده کرد.

به دلیل مواد افزودنی و نگه دارنده موجود درون رب هایی که در کارخانه ها تولید می شوند، افراد زیادی تمایل به خرید دستگاه رب گیری صنعتی دارند که نه تنها رب گوجه فرنگی را تولید می کند بلکه رب آلوچه و دیگر رب ها نیز توسط این دستگاه قابل تولید است.

در گذشته رب گیری به صورت سنتی و دستی انجام می گرفت به این صورت که پس از شستن گوجه ها و پوست گیری، زمان زیادی باید در کنار دیگ پخت گوجه ها صرف می شد و مدام باید آن را هم زد، که در حجم های بالا این روند طی چند روز ادامه پیدا می کرد.

اما با پیشرفت تکنولوژی، شرکت آراد ماشین این نیاز را شناخت و اقدام به ساخت دستگاه رب گیری صنعتی کرد که با این دستگاه می توان در کوتاه ترین زمان ممکن، حجم بالایی را رب گیری کرد.

فروش دستگاه رب گیری صنعتی

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، درای یک سال گارانتی بی قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

انواع دستگاه آبگیری گوجه

دستگاه آبگیری گوجه انواع مختلفی دارد و در ابعاد، ظرفیت و با سیستم های عملکرد متفاوتی ارائه شده اند. شرکت آراد ماشین، دستگاه آبگیری گوجه را در انواع سطلی و اتوماتیک طراحی و تولید نموده است که در ادامه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت.

فیلم زیر، عملکرد دستگاه آبگیری گوجه سطلی شرکت آراد ماشین را نشان می دهد.

دستگاه رب گیری اتوماتیک

عملکرد دستگاه رب گیری آراد ماشین به این صورت است که با به چرخش درآمدن پارویی که در مخزن تعبیه شده، گوجه ها آبگیری می شوند و با دارا بودن دستگاه به مش، قبل از خارج شدن محصول از دستگاه، آب گوجه را صاف و هسته و پوست آن را جدا می کند و هم چنین این دستگاه مجهز به تخلیه تفاله خودکار می باشد.

با این کار آب گوجه مناسب برای پخت رب در اختیار ما قرار داده می شود.

این دستگاه پرتابل می باشد و همچنین امکان دپوی محصول در بالای مخزن دستگاه وجود دارد. جنس این دستگاه از استیل است تا هنگام شست و شو دچار آسیب نشود.

مشخصات دستگاه ربگیری اتوماتیک

  • ابعاد: 100*60*120
  • موتور: 3 اسب
  • جنس بدنه: استیل
  • عملکرد: پارویی
  • ظرفیت: 700 کیلو در ساعت
  • برق مصرفی: تک فاز/ سه فاز
دستگاه آبگیری گوجه

آراد ماشین تجربه ای متفاوت، از صنعت و خدمات.

دستگاه رب گیری صنعتی سطلی

دستگاه رب گیری صنعتی سطلی با استفاده از سیستم پره ای سطلی، آب گوجه ها را می گیرد. جنس بدنه از استیل است و قابلیت شست و شوی تمامی قطعات درگیر با مواد وجود دارد.

فروش دستگاه آبگیری گوجه

بهترین دستگاه رب گیری

بهترین دستگاه رب گیری، دستگاه رب گیر اتوماتیک است که با عملکرد پارویی، به طور کامل گوجه ها را له می کند. با استفاده از این سیستم، تفاله، رطوبت کمی خواهد داشت و محصولی با کیفیت بالا ارائه می گردد. از مزیت های استفاده از این دستگاه نسبت به دستگاه آبگیری گوجه سطلی، تخلیه اتوماتیک تفاله می باشد.

شرکت آراد ماشین تمامی دستگاه ها را یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می کند.

جهت اطلاع از قیمت فروش دستگاه رب گیری صنعتی با مشاوران و کارشناسان فروش آراد ماشین در تماس باشید.

فهرست