دستگاه آبلیمو گیری تمام اتوماتیک

فروش دستگاه آبگیری لیمو ترش خانگی

فروش دستگاه آبگیری لیمو ترش خانگی که یکی از دستگاه های پرکاربرد می باشد، با قیمت مناسب و با کیفیت بسیار بالا در شرکت آراد ماشین انجام می گیرد.

با وجود اینکه میوه لیمو طعم خوبی دارد و مغذی می باشد اما آب این محصول خواص بیشتری دارد چرا که آبلیمو دچار پوسیدگی و خرابی نمی شود و طعم لیمو با آبگیری آن عوض نمی شود.

از فواید و خاصیت های آبلیمو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمک به دفع سموم
  • محافظ از پوست و جلوگیری از چروک
  • جلوگیری از گرمازدگی
  • کمک به هضم سریع تر غذا
  • پیشگیری از سرماخوردگی
لیمو

شرکت آراد ماشین دستگاه آبگیری لیمو ترش خانگی را با توجه به نیاز و درخواست مشتری در ابعاد، طرح ها و شکل های مختلف طراحی و تولید می کند و به دلیل کارایی بالایی که دارد در آبگیری لیمو هیچ دور ریزی و هدر رفتن آب خالصی را ندارد.

در ادامه ی مطلب به عملکرد دستگاه لیمو ترش خواهیم پرداخت.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

دستگاه آبگیری لیمو ترش

دستگاه آبگیری لیموترش آراد ماشین ساخته شده در ابعاد کوچک مناسب مکان هایی مانند منازل و فروشگاه های کوچک می باشد و با قابلیت بالایی که دارد توانایی آبگیری لیمو در کوتاه ترین زمان ممکن را دارد و حجم بالایی از لیمو را آبگیری می کند.

دستگاه آبگیری لیمو

با دستگاه آبگیری لیمو ترش می توان یک شغل خانگی راه اندازی کرد و آب آن را به بازار عرضه کرد.

مجهز بودن دستگاه آبگیری لیمو ترش به سیستم ماردونی از له شدن هسته های لیمو در آب جلوگیری می کند تا مانع تلخ شدن آبلیمو شود.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی بی قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

انواع دستگاه آبگیری لیمو ترش

با توجه به اینکه دستگاه آبگیری لیمو ترش انواع مختلفی دارد از این رو برای بهره گیری مناسب برای آبگیری لیمو باید بدانیم کدام دستگاه کارایی بهتری در آبگیری لیموها دارد.

از نظر سیستم عملکرد، دستگاه های آبگیری به دو نوع زیر تقسیم می شوند:

  • دستگاه آبگیری ماردونی
  • دستگاه آبگیری پرسی

دستگاه آبگیری ماردونی به دلیل قیمت بسیار پایینی که نسبت به دیگر دستگاه های آبگیری دارد، فروش بیشتری دارد.

جنس دستگاه های آبگیری ماردونی از آلومینیوم می باشد. سیستم عملکرد ماردونی، هسته های لیمو را له نمی کند و باعث تلخی آب آن نمی شود.

فیلم زیر عملکرد دستگاه آبگیری لیمو با عملکرد پرسی را نشان می دهد. جنش این دستگاه از استیل است و قابلیت آبگیری 500کیلو محصول در ساعت را دارد.

شرکت آراد ماشین با سال ها سابقه در زمینه صنعت ماشین سازی و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و به کار گیری باکیفیت ترین و مجهزترین قطعات، انواع دستگاه آبگیری لیمو ترش را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش و همچنین نصب و راه اندازی به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان گذاشته است.

جهت اطلاع از قیمت فروش دستگاه آبگیری لیمو ترش خانگی و یا کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین و کارشناسان ما از طریق پل های ارتباطی واقع شده در سایت ارتباط برقرار کنید تا در اسرع وقت، تیم پشتیبانی پاسخگوی شما عزیزان در 24 ساعت شبانه روز باشند.

نوشتهٔ پیشین
فروش دستگاه آبگیری سبزیجات
نوشتهٔ بعدی
دستگاه آبگیری غوره، لیمو و انار صنعتی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست