بهترین دستگاه آبگیری غوره

فروش دستگاه آبگیری خانگی انار

فروش دستگاه آبگیری خانگی انار که از کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است در شرکت آراد ماشین انجام می گیرد.

میوه انار از جمله لذیذترین و پرطرفدارترین میوه در دنیا می باشد که به دلیل خواص مفیدی که دارد طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

مصرف انار در فصل تابستان عطش و تشنگی را برطرف می کند و به میوه ی خون ساز و مقوی، مشهور می باشد که هرکسی را به خوردنش وسوسه می کند.

به دلیل مزه ی خوب این میوه، در دسرها و حتی در غذاها مورد استفاده قرار می گیرد.

دانه های انار از آن جایی که نسبتا سفت هستند، آبگیری آن ها کار چندان راحتی نیست و اگر به صورت دستی و ماشین آلات نامناسب انجام بگیرد به کندی پیش می رود.

برای به دست آوردن آب طبیعی انار و به صورت استاندارد، به دستگاه هایی که عملکرد خوبی دارند نیاز است.

دستگاه آبگیری انار

با دستگاه آبگیری انار می توان در کمترین زمان ممکن، دانه های انار را با سرعت بسیار بالایی آبگیری کرد که سرعت زیاد دستگاه باعث می شود تا کمترین دور ریز را داشته باشد.

دستگاه آبگیری انار در مدل های خانگی با برق تک فاز و در مدل های صنعتی با برق سه فاز کار می کند و براساس استانداردهای روز دنیا تولید شده و طول عمر بسیار بالایی دارد.

فیلم زیر، عملکرد دستگاه آبگیری پرسی شرکت آراد ماشین را نشان می دهد.

آب انار و خواص آن

انار با وجود اینکه یک میوه خوشمزه است خواص مفید زیادی دارد که به عنوان یک میان وعده عالی برای کودکان محسوب می شود و از جمله فواید این میوه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تاثیر بسیار زیادی در غلظت خون و کاهش فشار دارد
  • کمک به سلامت قلب
  • کنترل فشار خون
  • کاهش ابتلا به سرطان
  • افزایش ایمنی بدن
انار

با استفاده از آب انار ، می توان محصولات مختلفی از جمله رب انار و همچنین لواشک را تولید نمود.

دستگاه های آبگیری انار ، به نسبت سایر مدل دستگاه های ارائه شده به بازار به میزان بالاتری مورد استفاده قرار می گیرند زیرا برای سایر میوه ها،قابل استفاده هستند.

دستگاه های آبگیر انار را با دارا بودن مدل های مختلف، به صورت فروش مستقیم و با قیمت بسیار مناسبی می توان تهیه کرد و با کاربری بسیار ساده و آسان، برای تمام افراد قابل استفاده می باشد.

دستگاه آبگیر انار دارای تیغه های محکم، تیز و مناسبی است که قادر است با سرعت چرخش بسیار بالا دانه های انار را آبگیری کند.

فرآورده های انار

بهتر است تا پیش از آبگیری، انارها دانه شوند و سپس دانه های انار درون دستگاه آبگیری انار پرسی ریخته شود، با این کار درصد  بیشتری از آب محصول خارج می شود. دانه کردن انار، علاوه بر دشوار بودن بسیار زمانبر است و انجام این کار در ظرفیت های بالا نیاز به دستگاه های صنعتی دارد، ازین رو شرکت آراد ماشین دستگاه دانه کن انار را در ظرفیت های مختلف برای مشتریان خود طراحی و تولید کرده است.

دستگاه انار دون کن

شرکت آراد ماشین، با سال ها سابقه در زمینه صنعت ماشین سازی و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و به کارگیری از باکیفیت ترین و مجهزترین قطعات، انواع دستگاه های آبگیری انار را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش و همچنین نصب و راه اندازی به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان عزیز خود می گذارد.

برای اطلاع از قیمت فروش دستگاه آبگیری خانگی انار و کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین و کارشناسان ما از طریق پل های ارتباطی تماس برقرار کنید.

نوشتهٔ پیشین
قیمت دستگاه آبگیری چندکاره
نوشتهٔ بعدی
قیمت دستگاه آبگیری انگور

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست