دستگاه صنعتی آبگیری نیشکر، در ابعاد و ظرفیت های گوناگون با توجه به نیاز مشتریان تولید می گردد و قیمت آن با توجه به ظرفیت دستگاه تعیین می شود.

از موارد استفاده دستگاه صنعتی آبگیری نیشکر می توان گفت این گیاه در تهیه شکر و شیرین کردن بعضی مواد غذایی استفاده می شود، همچنین نیشکر حاوی ویتامین ها و انواع معدنی همچون کلسیم، مس، منیزیم، فسفر و غیره است که همین امر موجب گشته تا ارزش غذایی بسیار بالایی نیز داشته باشد.

دستگاه آبگیری نیشکر

آبگیری نیشکر امروزه بسیار رواج یافته است چرا که قند موجود در آن به هیچ وجه مضر نبوده و قابل استفاده برای بیماران دیابتی نیز می باشد و افراد علاقه مند به استفاده از آن، در برنامه غذایی خود شده اند.

دستگاه آبگیری نیشکر در ظرفیت های ۲۰۰، ۴۰۰، ۶۰۰ کیلوگرم در ساعت ساخته می شود که شما مشتریان می توانید با توجه به نیاز خود، دستگاه مورد نظر خود را خریداری نمایید.

این دستگاه دارای سیستم ماردون پرس بوده که موجب گشته، آب نیشکر که به واسطه پرس شدن نی های شکر به دست می آید، شیرین و بدون هیچگونه تلخی باشد.

شرکت آراد ماشین به عنوان نمایندگی فروش دستگاه آبگیری نیشکر به طراحی و ساخت این محصول پرداخته است تا عمل آبگیری این گیاه بسیار سریع و آسان صورت گیرد.

مشخصات فنی دستگاه صنعتی آبگیری نیشکر

مشخصات فنی دستگاه صنعتی آبگیری نیشکر به صورت خلاصه از این قرار است:

جنس بدنه دستگاه: تمام استیل استنلس ( برای افزایش طول عمر دستگاه  و عدم وجود زنگ زدگی در طول زمان استفاده)

قدرت موتور: سه اسب بخار

سیلندر دستگاه: ۲۱ سانتی متر

عملکرد: ماردون پرسی

برق مصرفی: تک فاز/ سه فاز

, ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دستگاه آبگیری لیمو
نوشتهٔ بعدی
دستگاه آبگیری سیب صنعتی

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست