دستگاه آب انگور گیری

دستگاه آب انگور گیری

دستگاه آب انگور گیری در مدل های پرسی، نیمه اتومات و اتومات و در ظرفیت های 500 الی 1000کیلو در ساعت توسط شرکت آراد ماشین عرضه می شود.

انواع دستگاه های آب انگور گیری

انگور از محصولاتی است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. در کارخانه های تولید آبمیوه از دستگاه های آب انگور گیری پرسی استفاده می شود. همچنین برای تولید شیره و کنسانتره انگور نیز دستگاه آبگیری پرسی بهترین انتخاب است.

دستگاه های خوشه گیر انگور نیز در دو مدل اتومات و نیمه اتومات برای تولید برخی از فرآورده های انگور کاربرد دارد.

دستگاه آب انگور گیری پرسی

دستگاه آبگیری پرسی برای محصولات مختلفی کاربرد دارد و با استفاده از مکانیزم پرسی انگور را فشرده کرده و درصد بالایی از آب آن را خارج می کند.

بر روی دستگاه آبگیری انگور پرسی موتوری با قدرت سه اسب بخار نصب شده است و بدنه این دستگاه و تمام قطعات درگیر با مواد از استیل ساخته می شود. ظرفیت تولید این دستگاه 500 کیلوگرم در ساعت است.

آب خروجی از این دستگاه شفاف نیست و برای شفاف شدن آن از دستگاه دیگری به نام فیلتر پرس می توان استفاده کرد.

بهترین دستگاه آبگیری غوره

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

دستگاه خوشه گیر

دستگاه های خوشه گیر آراد ماشین برای آبگیری انگور در دو مدل نیمه اتومات و اتومات ساخته می شوند. این دستگاه دانه های انگور را از خوشه جدا کرده و آن را له میکند. ظرفیت این دستگاه حدود 700 الی 1000 کیلو در ساعت است.

تفاوت عملکرد دستگاه خوشه گیر بین مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در نحوه خروج تفاله محصول است. در مدل نیمه اتوماتیک پس از آبگیری انگور تفاله آن به صورت دستی تخلیه می شود. در دستگاه خوشه گیر اتوماتیک این عمل به صورت خودکار انجام می شود و تفاله محصول از یک خروجی مجزا خارج می شود.

دستگاه آبگیری انگور

با لمس دکمه زیر و ورود به صفحه مشاوره رایگان از طریق راه های ارتباطی عنوان شده، با مشاوران و کارشناسان آراد تماس بگیرید و کاتالوگ، فیلم و لیست قیمت دستگاه آبگیری انگور را دریافت کنید.

نوشتهٔ پیشین
قیمت دستگاه آبغوره گیری پرسی
نوشتهٔ بعدی
قیمت دستگاه آب گوجه گیری

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست