دستگاه آب انار گیر صنعتی

دستگاه آب انار گیری صنعتی

دستگاه آب انار گیری صنعتی آراد ماشین، توان آبگیری 500کیلوگرم انار در ساعت را دارد، به صورت اتوماتیک عمل کرده و با توجه به کیفیت آن از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

در هنگام خرید دستگاه آب انار گیر صنعتی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

آبگیری محصولات مختلف مثل سیب، انگور، لیمو ، انار و… با دستگاه ها و مکانیزم های مختلفی انجام می شود. در خرید دستگاه آبگیری انار باید به نکاتی توجه کنیم تا دستگاهی مناسب را انتخاب و خریداری کنیم.

کیفیت محصول از نکاتی است که بسیار اهمیت دارد. دستگاهی که برای آبگیری انار استفاده می کنیم باید با کیفیت بالایی آبگیری را انجام داهد.

معمولا دستگاه هایی که عملکرد پرسی دارند برای آبگیری انار مناسب هستند زیرا دانه های انار در هنگام آبگیری شکسته نمی شود. شکسته شدن دانه های انار سبب تلخ شدن آب آن می شود.

اتوماتیک بودن دستگاه آب انار گیری صنعتی نیز از موارد حائز اهمیت در انتخاب دستگاه آبگیری مناسب است. دستگاه آبگیری با عملکرد اتومات سبب افزایش سرعت آبگیری می شود.

قیمت نیز از فاکتورهایی است که باید در نظر گرفته شود. اینکه با توجه به پولی که پرداخت می کنید چه دستگاهی، با چه کیفیت و ویژگی هایی در اختیار شما قرار می گیرد و با کار با آن آیا برگشت سرمایه و در نهایت سود حاصل می شود یا خیر؟

بهترین دستگاه آبگیری غوره

دستگاه آب انار گیری پرسی

با توجه به نکاتی که در بالا ذکر شد دستگاه آب انار گیری پرسی آراد ماشین گزینه مناسبی برای انتخاب می باشد. این دستگاه برای آبگیری انار و میوه های دیگری نظیر لیمو، غوره، انگور و… قابل استفاده است.

در این دستگاه دانه های انار خرد نمی شوند و آبگیری با درصد بالایی صورت می پذیرد. در دستگاه پرسی پس از آبگیری انار تفاله محصول به صورت مجزا خارج می شود. آب انار نیز کاملا شفاف می باشد.

دستگاه آب گیری انار پرسی با توجه به ویژگی ها و عملکرد خوب آن، قیمت مناسبی دارد.

مشخصات و ویژگی های دستگاه آب انگور گیری پرسی

بدنه و قطعات درگیر با مواد در دستگاه آب انار گیری پرسی از جنس استیل 304 ساخته شده و به راحتی قابل شستشو هستند.

موتور استفاده شده در دستگاه دارای قدرت 3 اسب بخار می باشد و برق مصرفی دستگاه نیز با توجه به نیاز و درخواست خریدار می تواند تک فاز یا سه فاز باشد.

با استفاده از دستگاه آبگیری پرسی هر ساعت 500 کیلو گرم انار را می توان آبگیری کرد. این نکنه در نظر بگیرید که اگر دانه های انار را از پوست جدا کرده و بعد از آن آبگیری شوند آب بیشتری از محصول خارج خواهد شد.

دستگاه انار دون کن شرکت آراد ماشین با قابلیت دانه کردن حدود 300 کیلو انار در ساعت قابل استفاده در کارگاه ها و کارخانه های تولید فرآورده های انار می باشد.

خرید دستگاه آب انارگیری پرسی

کلیه دستگاه های آراد ماشین با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز در تمام  نقاط ایران و کشورهای خارجی عرضه می شود.

جهت خرید دستگاه آب انار گیری پرسی با لمس دکمه زیر وارد صفحه مشاوره رایگان آراد ماشین شوید. با کارشناسان و مشاوران آراد ماشین، ارتباط بر قرار کنید و لیست قیمت و کاتالوگ دستگاه ها را دریافت کنید.

نوشتهٔ پیشین
قیمت دستگاه آب گوجه گیری
نوشتهٔ بعدی
دستگاه آبغوره گیری پرسی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست