دستگاه رب گیری صنعتی

خرید دستگاه آبگیری گوجه فرنگی

دستگاه آبگیری گوجه فرنگی در مدل ها و ظرفیت های مختلف بر اساس سفارش مشتریان طراحی و تولید می گردد. اگر قصد خرید دستگاه آبگیری مناسب و باکیفیت را دارید با کارشناسان فروش آراد ماشین تماس بگیرید.

کارشناسان و مشاوران آراد ماشین با کمال احترام پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.
با ما تماس بگیرید و از مشاوره تلفنی و حضوری ما بهره مند شوید.

امروزه با توجه به افزایش آگاهی مردم در مورد فواید گوجه فرنگی، علاقه مردم به استفاده از آب این محصول بیش از قبل شده است همین موضوع باعث شد تا طراحان ماشین آلات صنعتی در حوزه صنایع غذایی به فکر طراحی و ساخت این دستگاه افتادند. آب این محصول برای تهیه رب، طعم دهنده غذاهای مختلف و به صورت مستقیم مورد استفاده قرار می گیرد.

از فواید گوجه فرنگی میتوان گفت که این محصول سرشار از ویتامین C و A  و فولیک اسید می باشد که بسیار برای رفع کم خونی موثر است، همچنین به علت داشتن آنتی اکسیدان، فولیک اسید، لوتین و غیره در کنترل گلوکز خون نیز نقش دارد. از دیگر فواید آن افزایش سیستم مقاومت علیه بیماری ای چون دیابت، افزایش قدرت حافظه و جلوگیری از بروز سرطان می باشد.

دستگاه آبگیری گوجه

آب گوجه فرنگی در گذشته با دستگاه های چرخ گوشت کن گرفته میشد این کار فقط برای تیراژ های پایین مناسب بوده و در ظرفیت های بالا عملا غیرممکن است. از دیگر مشکلات این روش مخلوط شدن تخم و پوست در هنگام آبگیری بوده که برای به دست آوردن آبی خالص می بایست از صافی استفاده نمود که این کار بسیار زمان بر است و به دلیل طولانی بودن روال آبگیری، بازدهی آن بسیار پایین می باشد.

مدل های دستگاه آبگیری گوجه فرنگی

دستگاه آبگیری گوجه فرنگی در دو مدل ماردونی و ماردون پرس طراحی می شود. دستگاه ماردونی دارای ظرفیت های مختلف می باشد و پس از آبگیری آبی کاملا خالص تحویل داده و تمامی تفاله ها بر روی یک توری جمع می شود. در دستگاه ماردون پرس تفاله ها و آب محصول از خروجی مجزا خارج می شود و مزیت آن نسبت به مدل های دیگر این است که دیگر نیازی به پاک سازی توری نمی باشد.
خرید دستگاه آبگیری گوجه فرنگی را از برند معتبر آراد ماشین انجام دهید تا دستگاهی متناسب با نیازتان، به همراه کیفیت بالا در تولید تهیه کنید.

کلیپ دستگاه آبگیری گوجه را مشاهده کنید:

ویژگی های دستگاه آبگیری گوجه

مشخصات دستگاه ماردونی:

  • جنس بدنه: استیل
  • موتور دستگاه: ۲ اسب
  • برق مصرفی دستگاه: ۱۳ آمپر
  • میزان برق مصرفی: ۱۶۰۰۰ وات
  • نوع سیستم: ماردون

مشخصات دستگاه ماردون پرس:

  • جنس بدنه: استیل
  • برق مصرفی: ۲۲۰ ولت
  • عملکرد دستگاه: ماردونی_پرسی
  • ابعاد دستگاه: طول ۱۲۰، عرض ۶۰، ارتفاع ۹۰ سانتی متر

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

, ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دستگاه آبگیری زرشک آراد ماشین
نوشتهٔ بعدی
فروش دستگاه آبگیری چندکاره

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست