دستگاه آبگیری صنعتی گوجه فرنگی در ظرفیت های متنوع و در ابعاد مختلف تولید می شود و قیمت آن با توجه به ظرفیت های آن متفاوت است.
گوجه فرنگی به دلیل داشتن ویتامین هایی چون A و  C برای درمان کم خونی بسیار مناسب است، هم چنین از دیگر اثرات دارویی آن می توان به افزایش مقاومت بدن در برابر دیابت، جلوگیری از مبتلا شدن به سرطان و بالابردن حافظه اشاره کرد، به این ترتیب گوجه فرنگی یکی از فاکتور های اصلی در سلامتی بدن است.
استان فارس و شهرستان مرودشت از تولیدکنندگان اصلی در زمینه ی گوجه فرنگی می باشند.

 

اگر به دنبال دستگاه آبگیری با کیفیت مرغوب و قیمتی مناسب هستید، با ما تماس بگیرید.
کارشناسان آراد ماشین، با کمال احترام پاسخگوی سوالات شما هستند.
دکمه تماس با ما، در پایین صفحه را لمس کنید.

دستگاه آبگیری گوجه فرنگی

دستگاه آبگیری گوجه فرنگی زمانی ساخته شد که دستگاه های دیگر برای آب گیری گوجه بسیار زمان بر بوده و هیچ کدام قابلیت تفکیک و جدا کردن پوست آن از آب گوجه فرنگی را نداشتند و برای به دست آوردن آب خالص با کیفیت نیاز به صافی بود، مانند دستگاه های چرخ گوشت که پس از مدتی نیز کند شده و دیگر قابلیت خود را از دست می دادند، به این ترتیب سازندگان ماشین آلات صنعتی با ساختن دستگاه آبگیری صنعتی گوجه، به این عمل سرعت بیشتری بخشیدند.

دستگاه آبگیر گوجه فرنگی

از آب گوجه فرنگی بیشتر برای تهیه ی رب و یا به همان صورت برای مصارف مختلف استفاده می شود.

انواع دستگاه آبگیری صنعتی گوجه فرنگی

دستگاه آبگیری صنعتی گوجه فرنگی در دو نوع سطلی و اتوماتیک ساخته میشود، در دستگاه آبگیری سطلی تفاله ها در یک توری جمع می شوند و باید آن را تخلیه نمود و در دستگاه آبگیری اتوماتیک آب محصول از یک خروجی و تفاله های آن از خروجی دیگر خارج می شود.
می توان گفت مهم ترین تفاوت این دو دستگاه در این است که در نوع اتوماتیک دیگر نیازی به تمیز کردن توری نمی باشد زیرا خروجی جداگانه برای تفاله تعبیه شده.

مشخصات فنی

در مورد مشخصات دستگاه سطلی می توان گفت که  جنس بدنه ی آن از استیل، موتور 3 اسب  و ظرفیت آن 700 کیلو گرم در ساعت است و در نوع اتوماتیک نیز جنس بدنه از استیل، ظرفیت آن 200کیلو گرم در ساعت به بالا است و ابعاد آن 100*60*120 می باشد. در هر دو نوع دستگاه، برق مصرفی با توجه به نیاز مشتری بصورت تک فاز یا سه فاز خواهد بود.

فیلم زیر عملکرد دستگاه آبگیری گوجه اتومات را نشان می دهد.

, ,
نوشتهٔ پیشین
دستگاه صنعتی آبگیری انگور
نوشتهٔ بعدی
قیمت دستگاه آبگیری لیمو

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست