دستگاه صنعتی آبگیری انگور آراد ماشین در ابعاد مختلف با توجه به نیاز مشتریان، ساخته می شود. استفاده از دستگاه آبگیری صنعتی به دلیل دسترسی آسان به انواع انگور ها، در بین مردم بسیار محبوب است.

شهرستان کاشمر به جهت داشتن انگور های پرآب به عنوان یکی از مهم ترین شهرهای ایران برای تولید انگور به شمار می آید، همچنین به دلیل دسترسی آسان به انواع انگور ها، آبگیری آن در بین مردم بسیار محبوب است.

آب انگور به علت داشتن خواص و مزه خوب، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از جمله خواص انگور می توان به خاصیت زد سرطانی بودن آن اشاره کرد.

برای سفارش، مشاوره و ارتباط با آراد ماشین دکمه تماس با ما، در سمت راست و پایین صفحه را لمس کرده و برای ما پیغامی بگذارید، تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تمس بگیرند. همچنین می توانید از طریق شماره های ثبت شده در انتهای مقاله با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

فواید استفاده از انگور

فواید استفاده از انگور را می توان به این صورت بیان کرد که، آب انگور در درمان بیماری هایی چون نقرس موثر است، خون را تصفیه کرده و به عنوان یکی از عوامل پیشگیری کننده ی تومور محسوب می شود، همچنین برای رفع خستگی بدن نیز بسیار موثر است.

روش سنتی آبگیری انگور

در روش سنتی آبگیری انگور بعد از شست وشو و جدا نمودن انگور از شاخه، انگور را داخل مخلوط کن می ریزند و سپس با وارد کردن فشار به انگورهای له شده، آب انگور را از تفاله ها جدا می کنند. از این روش زمانی استفاده می شود که حجم زیادی از انگور مد نظر نباشد.

انواع دستگاه آبگیری سیب

دستگاه صنعتی آبگیری انگور

دستگاه صنعتی آبگیری انگور بسیار مناسب برای ظرفیت های بالا بوده و این کار را با سرعت بالا انجام می دهد، این دستگاه در دو نوع صنعتی و نیمه صنعتی ساخته می شود.
در این دستگاه برای جلوگیری از هرگونه خوردگی و یا زنگ زدگی، جنس بدنه، مخزن و سایر قسمت ها را از استیل می سازند و همچنین در زیر این دستگاه چرخ هایی برای حمل و نقل و جابه جایی راحت دستگاه تعبیه شده است.

دستگاه های آبگیری انگور آراد ماشین، دارای یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس ار فروش می باشند.
آراد ماشین برای آسودگی خیال شما مشتریان عزیز نصب و راه اندازی به همراه اموزش رایگان استفاده از دستگاه را قرار داده است. برای اطلاع بشتر از مزیت های خرید از برند آراد ماشین با ما تماس بگیرید.

مشخصات دستگاه صنعتی آبگیری انگور

مشخصات دستگاه صنعتی آبگیری انگور آراد ماشین را می توان به صورت زیر خلاصه نمود:
جنس بدنه از استیل استنلس نگیر، نوع عملکرد به صورت ماردون پرسی و  قدرت موتور ۳ اسب بخار است. همچنین طول دستگاه ۱۲۰، عرض ۶۰ وارتفاع آن ۹۰ سانتی متر است.

اطلاعات بیشتر را در انواع دستگاه آبگیری انگور مطالعه کنید.

اطلاعات انواع دستگاه های آبگیری برای انواع میوه ها و … را در این مقاله برای شما آماده کرده ایم:

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

, ,
نوشتهٔ پیشین
دستگاه آبگیری لیمو آراد ماشین
نوشتهٔ بعدی
دستگاه آبگیری گوجه

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست