خرید دستگاه صنعتی آبگیری گوجه فرنگی

 

دستگاه صنعتی آبگیری گوجه فرنگی در ابعاد گوناگون بنابر سفارش مشتری طراحی و تولید می گردد. امروز این دستگاه به یکی از دستگاه های پر فروش و پرکاربرد در زمینه آبگیری تبدیل شده است. اگر قصد خرید دستگاه آبگیری گوجه فرنگی همین حالا با کارشناسان فروش آراد ماشین تماس بگیرید.

 در گذشته مردم برای آبگیری این محصول از چرخ گوشت استفاده می کردند ولی معایب این روش باعث شد تا مردم به آبگیری با دستگاه های آبگیری صنعتی علاقه مند گردند تا بتوانند در تناژ های بالا بدون استفاده از صافی آبگیری را انجام نمایند. در روش های قدیمی برای به دست آوردن آب خالص می بایست ازصافی استفاده میشد تا پوست و تخم از آب محصول جدا شود. از دیگر معایب استفاده از چرخ گوشت صرف زمان بسیار زیاد برای آبگیری ظرفیت های بسیار بالا می باشد.

انواع دستگاه صنعتی آبگیری گوجه فرنگی

دستگاه صنعتی آبگیری گوجه در دو نوع ماردونی و ماردون پرس ساخته می شود. از تفاوت های این دو مدل می توان به این موضوغ اشاره کرد که در مدل ماردون تفاله ها بر روی توری انباشته شده و در مدل مادرون پرس تفاله و آب محصول از خروجی های مجزا خارج می شود و دیگر نیازی به پاک سازی توری نخواهد بود.

دستگاه آبگیری گوجه مادرون از جنس استیل، موتور دستگاه ۲ اسب، برق مصرفی دستگاه ۱۳ آمپر و دستگاه آبگیری ماردون پرس نیز از جنس استیل، برق مصرفی ۲۲۰ ولت و طول دستگاه ۱۲، عرض ۶۰ و ارتفاع آن ۹۰ سانتی متر است.

شرکت آراد ماشین به عنوان طراح و سازنده انواع دستگاه های صنعتی، به ساخت دستگاه های آبگیری گوجه فرنگی پرداخته است، تمامی دستگاه با بالاترین سطح کیفی تولید شده، دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است. همچنین نصب، راه اندازی و آموزش کار با دستگاه به صورت رایگان به عهده شرکت می باشد.

مطلب مرتبط: قیمت فروش دستگاه آبگیری لیمو ترش

نوشتهٔ پیشین
فروش دستگاه آبگیری چندکاره
نوشتهٔ بعدی
قیمت دستگاه آبگیر گوجه فرنگی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست