خرید دستگاه آبگیری انگور پرسی که توسط تیم حرفه ای شرکت آراد ماشین با بالا ترین کیفیت طراحی و ساخته می شود با قیمت مناسب و به صرفه ای عرضه می شود.

دستگاه های آبگیری این قابلیت را دارند که در زمان بسیار کوتاهی حجم قابل ملاحظه ای از محصولات مختلف را آبگیری کنند.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

انواع دستگاه آبگیری صنعتی

دستگاه آبگیری صنعتی از سیستم های مختلفی برای آبگیری استفاده می کنند از جمله:

1: سیستم آبگیری ماردونی

2: سیستم آبگیری پرسی

3: سیستم پارویی

4: سیستم پره ای

که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت:

دستگاه آبگیری ماردونی

این دستگاه با داشتن یک ماردون در مخزن دستگاه، میوه های داخل مخزن را له می کند و با فشاری که بر روی میوه ها وارد می شود عمل آبگیری انجام می گیرد.

دستگاه دو کاره شرکت آراد ماشین عملکرد ماردونی دارد و دارای بدنه ای از جنس آلومینیوم  است. این دستگاه برای آبگیری محصولاتی نظیر غوره و لیمو مناسب می باشد.

دستگاه آبگیری پارویی

در این سیستم، دستگاه دارای پارو درون مخزن است که با چرخش مکرر خود میوه را له کرده و آن را آبگیری می کند. از این مکانیزم در دستگاه آبگیری گوجه اتوماتیک استفاده می شود.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

دستگاه آبگیری پرسی

دستگاه آبگیری پرسی برای آبگیری میوه هایی نظیر لیمو، غوره، انار، زرشک، نیشکر، انگور و غیره مناسب است که در این جا به توضیح دستگاه آبگیری انگور پرسی خواهیم پرداخت.

دستگاه آبگیری انگور پرسی با استفاده از عملکرد پرسی، عمل آبگیری از انگور را انجام می دهد و برای تولید شیره انگور و کنسانتره مورد استفاده قرار می گیرد.

عملکرد این دستگاه یه این صورت است که بعد از قرار گیری انگور، داخل مخزن دستگاه با حرکت ماردون و فشار وارد شده به محصول، آب محصول کاملا گرفته می شود و تفاله آن از یک خروجی مجزا تخلیه می شود.

بهترین دستگاه آبگیری صنعتی، دستگاه ماردون پرسی می باشد که با دو سیستم عملکرد ماردون و پرس میوه ها را در بهترین حالت از تفاله جدا می کند.

این دستگاه دارای تخلیه تفاله به صورت خودکار است و به راحتی قابل شست و شو می باشد.

خوشه گیر انگور

دستگاه خوشه گیر انگور شرکت آراد ماشین در دو مدل اتومات و نیمه اتومات طراحی شده است.

دستگاه خوشه گیر انگور اتومات به این صورت است که با ریختن خوشه های انگور در مخزن دستگاه، دانه ها از خوشه جدا می شوند سپس دانه های له شده آن از یک خروجی و خوشه ها از خروجی دیگر تخلیه می شوند.

دستگاه آبگیری انگور نیمه اتومات، عملکردی مشابه نوع اتومات خود دارد با این تفاوت که در این مدل، تخلیه تفاله به صورت خودکار انجام نمی شود و باید آن را به صورت دستی خارج کرد.

شرکت آراد ماشین دستگاه آبگیری انگور پرسی را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش و همچنین نصب و راه اندازی به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان داخل و خارج از کشور می گذارد.

برای خرید دستگاه آبگیری انگور پرسی و یا کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران و کارشناسان شرکت آراد ماشین نماس حاصل فرمایید.

نوشتهٔ پیشین
خرید دستگاه آبگیری انار
نوشتهٔ بعدی
خرید دستگاه آبگیری سبزیجات

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست