دستگاه آبگیری انگور پرسی

خرید دستگاه آبگیری انار

خرید دستگاه آبگیری انار از شرکت آراد ماشین که در ظرفیت های مختلف طراحی شده است، انتخابی درست برای افرادی است که نیاز به دستگاهی با قیمت مقرون به صرفه و با کارایی بالا دارند.

انار از دسته میوه های پاییزی است که طرفداران زیادی دارد و علاوه بر اینکه طعم خوشمزه ای دارد، خواص درمانی و مفید زیادی دارد که مردم را راغب به گرفتن آب این میوه کرده است.

از شهرهای معروفی که این میوه مرغوب و با کیفیت را تولید می کند شهرستان ساوه است که پوست نازک، شیرین و پرآب آن بسیار مشهور است.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

از خاصیت های درمانی میوه انار می توان به از بین بردن کلسترول بد خون، جلوگیری از سکته قلبی و تصلب شرائین، رفع کم خونی، تقویت کننده کلیه و کبد، پیش گیری از ابتلا به آلزایمر به دلیل وجود ایندومتاسین اشاره کرد.

کمک به سلامت قلب، کنترل فشار خون، کاهش ابتلا به سرطان و افزایش ایمنی بدن از جمله ویژگی های مفید مصرف این میوه ی پاییزی است.

دستگاه آبگیری انار صنعتی

دستگاه آبگیری انار در ظرفیت ها و انواع مختلف طراحی و ساخته شده است. شرکت آراد ماشین دستگاه آبگیری پرسی و چندکاره را برای آبگیری انواع محصولات تولید کرده است.

این دستگاه ها برای آبگیری محصولاتی نظیر انار، لیمو، انگور، غوره، نیشکر، زرشک و غیره مناسب می باشند.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی بی قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

دستگاه آبگیری انار پرسی

نحوه کار با دستگاه آبگیری انار پرسی اینگونه است که ابتدا محصول درون مخزن دستگاه ریخته می شود و با حرکت ماردون به سمت جلو هدایت شده سپس  در قسمتی از دستگاه بر اثر فشار، آبگیری انجام می شود. تفاله از یه بخش و آب خالص انار از بخش دیگر دستگاه خارج می گردد.

فیلم زیر عملکرد دستگاه آبگیری انار شرکت آراد ماشین را نشان می دهد.

دستگاه آبگیری انار پرسی

  • جنس بدنه دستگاه آبگیری انار پرسی، استیل است و مخزن و قسمت های درگیر با مواد از جنس استیل استنلس می باشد.
  • حمل و جا بجایی دستگاه توسط چرخ های تعبیه شده زیر پایه آسان شده است.
  • استفاده از این دستگاه باعث می شود تا آبگیری انار، با سرعت بیشتر، در ظرفیت بالاتر و براحتی انجام پذیرد.
  • این دستگاه قابلیت آبگیری 500 کیلو گرم محصول را در هر ساعت دارد.
بهترین دستگاه آبگیری غوره

شرکت آراد ماشین با سال ها سابقه در صنعت ماشین سازی و با بهره گیری تکنولوژی و استانداردهای روز دنیا و به کارگیری مجهزترین قطعات، انواع دستگاه های آبگیری از جمله دستگاه آبگیری انار را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش و همچنین نصب و راه اندازی به صورت کاملا رایگان در اختیار مشتریان عزیز داخل و خارج از کشور می گذارد.

جهت خرید دستگاه آبگیری انار و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین و کارشناسان ما از طریق پل های ارتباطی موجود در سایت ارتباط برقرار کنید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

نوشتهٔ پیشین
خرید دستگاه آبگیری لیمو و غوره
نوشتهٔ بعدی
خرید دستگاه آبگیری انگور پرسی

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست