بهترین دستگاه آبگیری انگور

خرید انواع دستگاه آبگیری غوره

انواع دستگاه آبگیری غوره با سیستم های عملکرد گوناگون طراحی و ساخته شده اند.
دستگاه های آبگیری، صرفا برای آبگیری یک محصول خاص تولید نشده اند. دستگاه آبگیری غوره توانایی آبگیری انگور، لیمو، نارنج و … را نیز دارد.
برای ابگیری میوه ها باید به هسته ها و روش جلوگیری از تلخ شدن و یا کدر شدن آب میوه دقت کنیم.
با توضیحی مختصر در رابطه با مکانیزم ساده دستگاه های آبگیری به کیفیت و کارایی آنها پی خواهید برد. در ادامه مقاله به توضیحات بیشتر در رابطه با دستگاه های آبگیری خواهیم پرداخت.

با کارشناسان و مشاوران ما تماس بگیرید. ما با کمال احترام پاسخگوی تمامی سوالات شما در رابطه با محصولات آراد ماشین هستیم.

انواع دستگاه آبگیری غوره

شرکت آرد ماشین، دستگاه های آبگیری متنوعی تولید کرده است که سیستم های عملکرد گوناگونی دارند. عرضه این محصولات به علت تنوع در قیمت، ابعاد، جنس دستگاه و مسائل مشابه است.
در تصور عموم، دستگاه آبگیری غوره صرفا دستگاهی است که دارای سیستم عملکرد ماردونی است. این دستگاه را در مغازه های کوچک میوه فروشی و … مشاهده کرده ایم.

این سیستم در کنار سبکی و قیمت پایین ضعف های کوچکی دارد که شرکت آراد ماشین جهت رفع آنها اقدام به طراحی نمونه های پیشرفته تر آن کرده ایت.
دستگاه آبگیری ماردونی، به علت له کردن میوه و آبگیری از آن، ممکن است آب میوه را تلخ کند. چرا که لهیدگی و مخلوط شدن هسته لیمو، نارنج و … با آب محصول سبب تلخ شدن آن می شوند.
همچنین پیش از خرید دستگاه آبگیری ماردونی، در نظر داشته باشید که جنس این دستگاه آلومینیوم است و با گذشت زمان، توسط اسید آب میوه دچار خردگی می شود.

دستگاه آبگیری غوره پرسی

این سیستم عملکرد بیشتر از سیستم عملکرد ماردونی مورد تایید است؛ چراکه بدنه آن از جنس استیل است و در مقابل هرگونه زنگ زدگی کاملا مقاوم است و سیستم عملکرد آن نیز پرسی است.
این سیستم عملکرد میوه های شما را به آرامی فشرده و آب آنهارا می گیرند. در این سیستم عملکرد هم، مانند سیستم عملکرد ماردونی تفاله ها باید به صورت دستی از دستگاه خارج شوند.
انواع دستگاه آبگیری غوره با سیستم عملکرد ماردونی، پرسی و ماردون پرس نیز وجود دارد.
سیستم عملکرد پرسی، بهتر از ماردونی تفاله محصول را خشک می کند.

آراد ماشین، به پاس اعتماد ده ساله شما دوستان عزیز، یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش، برای تمامی اجناس خود در نظر گرفته است.
پشتیبانی بیست و چهار ساعته و نصب و راه اندازی رایگان دستگاه ها، از مزیت خرید از شرکت برجسته آراد ماشین می باشد.

دستگاه آبگیری ماردون پرس

دستگاه آبگیری غوره ماردون پرس، دستگاه مورد تایید شرکت آراد ماشین می باشد که با سیستم عملکرد پیشرفته خود به طور کامل میوه هارا آب گیری کرده و بدون تلخ شدن و یا له شدن هسته ها و کدر شدن آب میوه، محصولی با کیفیت را ارائه می دهد.
دستگاه ابگیری ماردون پرس، دارای سیستم تخلیه تفاله خودکار می باشد.
اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع دستگاه آبگیری غوره آراد ماشین را مطالعه کنید:
دستگاه آبگیری غوره

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

,
نوشتهٔ پیشین
خرید بهترین دستگاه آبگیری سبزی
نوشتهٔ بعدی
قیمت بهترین دستگاه آبگیری ارزان

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست