دستگاه آبگیری سیب صنعتی

قیمت انواع دستگاه آبگیری سیب

قیمت انواع دستگاه آبگیری سیب شرکت آراد ماشین، با توجه به نوع عملکرد آن بسیار مناسب می باشد. این دستگاه در ظرفیت های مختلف طراحی شده و محصولی با کیفیت را به شما ارائه می دهد.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

دستگاه های آبگیری در این سال ها با پیشرفت ها و تنوع بسیار زیادی روبرو شده اند، از این رو معمولا برای برخی از میوه ها دستگاه های آبگیری جداگانه و برای برخی از آنها نیز دستگاه های آبگیری مشترک با بهترین کیفیت ارائه شده است.
دستگاه های آبگیری را معمولا با اندازه های متفاوتی باید تهیه و تولید نموده، تا بتوان از آنها استفاده های بسیار زیادی را انجام داد.
دستگاه های آبگیری سیب معمولا در بازار با فروش بسیار بیشتری نسبت به سایر دستگاه های آبگیری مواجه شده اند، زیرا سیب میوه بسیار شیرین و دارای آب فراوان بوده، که به راحتی می توان آبمیوه بسیار خوشمزه ای را تهیه نمود.

آب سیب

طراحی جدید دستگاه های آبگیری

دستگاه های آبگیری سیب را معمولا باید با طراحی های بسیار جدیدی به بازار ارائه نموده، زیرا در نمونه های قدیمی دانه های موجود درون سیب را نیز خرد کرده، که این موضوع می توانست سبب بد مزه شدن آب سیب شود.
دستگاه هایی که جدیدا طراحی و تولید شده دارای سیستم بسیار متفاوتی بوده و با ایجاد فشار اقدام به آبگیری نموده، که سبب شده تا آب سیب بسیار خوشمزه بوده و همان مزه سیب طبیعی را بدهد.
قیمت انواع دستگاه های آبگیری دارای اهمیت بسیار زیادی بوده، زیرا افراد بسیار زیادی بوده که اگر دستگاهی قیمت زیادی داشته باشد، آن را خریداری نمی کنند.
دستگاه های آبگیری سیب آراد ماشین معمولا دارای قیمت های بسیار مناسبی بوده، از این رو اکثر افراد این دستگاه ها را خریداری نموده، تا بتوانند به راحتی آب سیب بسیار خوشمزه ای را تهیه نمایند.

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

مشخصات دستگاه آبگیری سیب

دستگاه آبگیری سیب شرکت آراد ماشین، بدنه ای از جنس استیل دارد. استیل از جمله فلزاتی است که مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد و ضد زنگ می باشد. تمامی قطعات در گیر با مواد در این دستگاه براحتی جداشده و قابل شستشو هستند.

برق مصرفی این دستگاه با توجه به درخواست مشتری می تواند تک فاز یا سه فاز باشد.

تفاله محصول، بصورت اتوماتیک از خروجی مجزا تخلیه می شود.

روی این دستگاه یک موتور با قدرت سه اسب نصب شده است که توانایی آبگیری 100کیلو گرم سیب در ساعت را دارد.

جهت اطلاع از قیمت انواع دستگاه آبگیری سیب شرکت آراد ماشین و یاکسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان و مشاوران ما، تماس حاصل فرمایید.

, , ,
نوشتهٔ پیشین
مرکز فروش بهترین دستگاه آبگیری خربزه
نوشتهٔ بعدی
فروش دستگاه آبگیری لیمو ترش

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست