دستگاه آبگیری لیمو و غوره

دستگاه آبگیری لیمو و غوره

دستگاه آبگیری لیمو و غوره امروزه به یکی از پرکاربرد ترین دستگاه های آبگیری تبدیل شده است. امروزه همه مردم از افزودنی های مضر موجود در آبمیوه ها مطلع می باشند و تمایل دارند تا آب طبیعی بدون هیچ افزودنی تهیه نمایند.
لیمو و غوره از جمله محصولات  پرمصرف درمیان خانم های خانه دار می باشد که با دو روش سنتی و دستی گرفته می شود، این روش هم بسیار زمان بر بوده و هم نتیجه آبگیری، آبی خالص نخواهد بود. علت زمان بر بودن این روش این است که پس از آبگیری میبایست تفاله های آن را جدا نمود.
با طراحی و ساخت دستگاه های آبگیری لیمو و غوره، آبگیری به کاری بسیار ساده و راحت تبدیل گشت که توسط آن می توان در حجم های بسیار بالا به راحتی آبگیری نمود.

کارشناسان و مشاوران آراد ماشین، با کمال احترام پاسخگوی شما عزیزان هستند.
دکمه تماس با ما را لمس کنید و از مشاوره تلفنی و حضوری ما بهره مند شوید.

دستگاه آبگیری لیمو و غوره

دستگاه آبگیری لیمو و غوره آراد ماشین، با مکانیزم دقیقی که دارد، قابلیت آبگیری انواع میوه ها اعم از نارنج، لیمو، انگور و … را دارد.
این دستگاه با سیستم ماردونی که دارد محصول شما را له کرده و آب محصول را استخراج می کند. آب لیمو، غوره و … پیش از تخلیه از مش ها رد می شوند که خاصیت صاف کنندگی و جدا کرده لرد را دارند.

دستگاه آبگیری لیمو ترش

دستگاه آبگیری لیمو و غوره، در ظرفیت های مختلف طراحی و ساخته می شود. دستگاه آبگیری ماردون، که دوکاره نیز خوانده می شود از دیگر نمونه های دستگاه آبگیری ارزان تر است.

کارکرد دستگاه آبگیری دوکاره آراد ماشین را به طور واضح مشاهده کنید:

ویژگی های دستگاه آبگیری دو کاره

_ ابعاد دستگاه:60*50*90سانتی متر
_ جنس دستگاه:آلومینیوم
_ ظرفیت: 300 کیلو در ساعت
_ دارای صدا و لرزش بسیار کم
_ برق مصرفی: تک فاز- 220 ولت
_ قابلیت شستشوی آسان قطعات درگیر با مواد
_ حمل و نقل آسان دستگاه به وسیله تعبیه چرخ در پایه های آن
ــ نوع سیستم: ماردونی

آیا از گارانتی یک ساله آراد ماشین اطلاع دارید؟
آراد ماشین، به پاس اعتماد ده ساله شما عزیزان ده سال خدمات پس از فروش و یک سال گارانتی بی قید و شرط برای تمامی دستگاه های خود قرار داده است.

معایب دستگاه آبگیری دوکاره

دستگاه آبگیری لیمو و غوره، دارای بدنه آلومینیومی می باشد. این موضوع از معایب این دستگاه است و یکی از دلایلی است که آراد ماشین را به فکر ساختن دستگاه آبگیری استیل انداخت.
بدنه آلومینیومی دستگاه، طی مدت زمانی نه چندان طولانی به واسطه اسید موجود در آب میوه ها خرده می شود. ممکن است پوسته دستگاه وارد آب میوه شما شود!

نکته دومی که پیشنهاد خرید دستگاه ماردون پرس را ضروری تر می کند، امکان تلخ شدن آب میوه است. دستگاه آبگیری دوکاره ماردونی به علت سیستم عملکرد خود میوه را له می کند.
سیستم ماردون ممکن است هسته و پوست میوه شما را نیز له کند و این موضوع سبب تلخ شدن آب میوه و کاسته شدن کیفیت محصول می شود.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

, ,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دستگاه آبگیر گوجه فرنگی
نوشتهٔ بعدی
بهترین دستگاه آبگیری زرشک

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست