بهترین دستگاه آبگیری غوره

دستگاه آب لیمو ترش گیری

دستگاه آب لیمو ترش گیری دز انواع و ظرفیت های مختلف توسط شرکت آرادا ماشین طراحی و ساخته شده است این دستگاه با دو روش ماردونی و پرسی آبگیری لیمو را انجام می دهد.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات.

انواع دستگاه آب لیمو ترش گیری

شرکت آراد ماشین دستگاه آبگیری لیمو را در دومدل پرسی و دوکاره به مشتریان خود عرضه می کند.

لیمو از محصولاتی می باشد که دارای خواص بسیار زیادی است و بازار فروش خوبی نسبت به میوه های دیگر دارد. مصرف آب این محصول بیشتر از میوه تازه آن است.

از دستگاه های آبگیری لیمو ترش در مغازه های آبمیوه فروشی، کارگاه ها، کارخانه های تولید آبمیوه و حتی در منازل می توان استفاده کرد.

لیمو

تمامی دستگاه های شرکت آراد ماشین، دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشند.

دستگاه آبگیری لیمو ترش گیری ماردونی

دستگاه آب لیمو ترش گیری ، با عملکرد ماردونی، آبگیری این محصول را انجام می دهد. در واقع دستگاه دارای یک ماردون می باشد که با چرخش آن لیمو ها له شده و آب آن از خروجی دستگاه خارج می شود. تفاله محصول نیز از خروجی مجزا تخلیه می شود.

آبگیری لیمو توسط مکانیزم ماردونی، از خرد شدن هسته لیمو جلوگیری می کند و در نتیجه آب لیمو تلخ نمی شود. با این دستگاه علاوه بر لیمو، غوره را با کیفیت بالایی می توان آبگیری کرد. به همین دلیل با نام دستگاه دوکاره یاد می شود.

دستگاه آبگیری دوکاره، 300 کیلو گرم لیمو ترش را در ساعت آبگیری می کند. جنس بدنه دستگاه از آلومینیوم است و برق مصرفی آن می تواند تک فاز یا سه فاز باشد. این دستگاه صدا و لرزش کمی دارد و ابعاد آن 60*50*90 سانتی متر است.

دستگاه آبگیری لیمو ترش گیری پرسی

دستگاه آبگیری با عملکرد پرسی برای آبگیری محصولات مختلفی نظیر لیمو، غوره، انگور، انار و زرشک مورد استفاده قرار می گیرد.

در این دستگاه محصول تحت فشار قرار داده می شود و درصد بسیار بالایی از آب آن خارج می شود. توسط دستگاه آبگیری پرسی 500 کیلوگرم لیمو ترش را می توان در ساعت آبگیری کرد.

جنس بدنه و قسمت های در گیر با مواد در دستگاه آب لیمو ترش گیری پرسی از استیل است. بر روی دستگاه موتوری با قدرت سه اسب بخار نصب شده است و برق مصرفی آن با توجه درخواست مشتری می تواند تک فاز و یا سه فاز باشد.

جهت اطلاع از قیمت دستگاه آب لیمو ترش گیری و یا دریافت اطلاعات بیشتر، با کارشناسان و مشاوران آراد ماشین تماس حاصل فرمایید.

نوشتهٔ پیشین
قیمت دستگاه آب انار گیری صنعتی
نوشتهٔ بعدی
قیمت دستگاه آب نارنج گیری

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست