خواص و فواید آب کرفس

خواص کرفس و فواید آب کرفس

در این مقاله به معرفی خواص کرفس و فواید آب کرفس می پردازیم. کرفس سرشار از ویتامین های A، B، پتاسیم، منیزیم، آهن و… است. با مصرف آب کرفس درصد بیشتری از این ویتامین ها جذب بدن می شود

گیاه کرفس

گیاه کرفس با نام علمی Apium graveolens خواص بسیار فراوانی دارد و مصرف آب کرفس و گیاه آن به صورت خام یا پخته بسیار توصیه می شود.

این گیاه مفید دارای طبع گرم و خشک است و برای افرادی که مزاج سردی دارند بسیار مناسب می باشد. افرادی که مزاجشان گرم است می توانند از مصلح های مناسب مانند سرکه همراه با کرفس استفاده کنند.

خواص کرفس و فواید آب کرفس

فواید آب کرفس

از تمام ویتامین ها و خواص کرفس با مصرف آب آن می توان بهره مند شد. از دلایلی که کرفس بسیار محبوب و پر مصرف شده است اثرات آن بر روی کاهش وزن و سلامت پوست است.

مصرف روزانه آب کرفس باعث کاهش اشتها و چریی سوزی می شود. برای درمان آکنه و جوش صورت، روشن شدن پوست و جوان سازی مصرف آب کرفس و یا استفاده از آن به صورت ماسک است.

از دیگر خواص کرفس و فواید آب کرفس می توان به تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره کرد که برای پیشگیری بیماری های بسیاری، از سرما خوردگی گرفته تا سرطان بسیار مفید خواهد بود.

مصرف آب کرفس تاثیرات بسیاری در پیشگیری و درمان یبوست، درمان سنگ کلیه، کاهش فشار خون، روماتیسم، میگرن، مشکلات معده و غیره دارد.

بهترین دستگاه آبگیری کرفس

برای استفاده از آّب کرفس و بهره مندی از خواص سرشار آن باید از دستگاهی مناسب جهت آبگیری کرفس استفاده کرد.

شرکت آراد ماشین دستگاه آبگیری مخصوص هویج و کرفس را طراحی و تولید کرده است. این دستگاه بسیار مناسب برای استفاده در آبمیوه فروشی ها است.

دستگاه آبگیری کرفس و هویج دارای صدا و لرزش بسیار کمی است و پایه هایی به دلیل جلو گیری لرزش آن در زیر دستگاه تعبیه شده است.

دستگاه آبگیری هویج و کرفس

آراد ماشین سازنده دستگاه های آبگیری با مکانیزم های مختلف برای محصولات مختلف می باشد. دستگاه های آبگیری این شرکت برای مصارف مختلف صنعتی و نیمه صنعتی ساخته می شود.

دستگاه مخصوص آبگیری سیب

دستگاه های آبگیری صنعتی

دستگاه های آبگیری آراد ماشین را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می توان تهیه نمود. دریافت لیست قیمت دستگاه آبگیری به همراه کاتالوگ و فیلم عملکرد دستگاه، از طریق برقراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان آراد ماشین در تلگرام یا واتساپ امکان پذیر است.

نوشتهٔ پیشین
دستگاه آبغوره گیر پرسی
نوشتهٔ بعدی
دستگاه آبلیموگیری استیل

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست