قیمت دستگاه آبگیری زرشک آراد ماشین

دستگاه آبگیری زرشک آراد ماشین در ظرفیت های متنوع با توجه به نیاز مشتری طراحی و نولید می گردد، تمامی دستگاه های تولید شده دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است.

امروزه استفاده از آب زرشک در بین مردم رواج یافته است علت این امر خواص درمانی بسیار زیاد این محصول می باشد. زرشک سرشار از ویتامین C است و برای تقویت سیستم ایمنی بدن، تصفیه خون، کنترل فشارخون، کنترل چربی بسیار تاثیر گذار می باشد.

عموما این دستگاه به علت داشتن ابعادی مناسب و کوچک در محیط های کارگاهی و با محدودیت فضایی نیز استفاده می شود، می توان با خرید این دستگاه، آب زرشک را به صورت طبیعی و بدون هیچ افزودنی به دست آورد.

شما می توانید همین حالا با صرف هزینه ای بسیارکم دستگاه آبگیری زرشک را از ما خریداری نموده و فروشی پر سود و پربازده را تجربه نمایید.

نحوه کار با دستگاه آبگیری زرشک

نحوه کار با دستگاه آبگیری زرشک به این صورت است که ابتدا زرشک را داخل مخزن دستگاه قرار داده سپس محصول مورد نظر توسط سیستم ماردونی با فشار بسیار بالا به سمت محفظه حرکت می کند، بر اثر فشار تمامی زرشک ها له شده و از طریق محفظه توری خارج می گردد و همچنین تمامی تفاله ها پس از پر شدن از انتهای دستگاه خارچ خواهند شد.

آبگیری با این دستگاه موجب شده تا حداکثر آب زرشک گرفته شده و آبی خالص در کوتاه ترین زمان تولید گردد چرا که دیگر نیازی به جداسازی تفاله ها و استفاده از صافی نیست.

مخشصات فنی دستگاه آبگیری زرشک آراد ماشین

  • جنس بدنه دستگاه: استیل استنلس نگیز
  • نوع عملکرد: الکترومکانیک
  • نوع سیستم: ماردون پرسی
  • برق مصرفی: تک فاز_سه فاز
  • گیربکس ۱۱۰ دور
  • طول دستگاه ۱۲۰، عرض ۶۰، ارتفاع ۹۰ سانتی متر
  • توان موتور دستگاه: ۳ اسب بخار

آراد ماشین با سالها تجربه در زمینه تولید انواع دستگاه ها در حوزه صنعت توانسته است دستگاه آبگیری زرشک را با بهترین قطعات و بالاترین کیفیت طراحی و تولید نماید. شما می توانید جهت اطلاع از قیمت دستگاه آبگیری زرشک با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

مطلب پربازدید: قیمت بهترین دستگاه آبگیری غوره

,
نوشتهٔ پیشین
قیمت دستگاه آبگیری زرشک
نوشتهٔ بعدی
خرید دستگاه آبگیری گوجه فرنگی

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست