فروش ویژه دستگاه آبگیری گوجه فرنگی

فروش دستگاه آبگیری گوجه فرنگی

فروش دستگاه آبگیری گوجه فرنگی آراد ماشین توسط شرکت تولید کننده آن انجام می گیرد.
دستگاه آبگیری صنعتی گوجه فرنگی در ظرفیت های متنوع و در ابعاد مختلف تولید می شود و قیمت آن با توجه به ظرفیت های آن متفاوت است
گوجه فرنگی به دلیل داشتن ویتامین هایی چون A و  C برای درمان کم خونی بسیار مناسب است، هم چنین از دیگر اثرات دارویی آن می توان به افزایش مقاومت بدن در برابر دیابت، جلوگیری از مبتلا شدن به سرطان و بالابردن حافظه اشاره کرد، به این ترتیب گوجه فرنگی یکی از فاکتور های اصلی در سلامتی بدن است.
استان فارس و شهرستان مرودشت از تولیدکنندگان اصلی در زمینه ی گوجه فرنگی می باشند.

اگر به دنبال دستگاه آبگیری، با قیمت و کارایی مناسب هستید با کارشناسان آراد ماشین تماس بگیرید. شما می توانید پیش از سفارش از مشاوره تلفنی و حضوری با کارشناسان آراد ماشین بهره مند شوید.

دستگاه آبگیری گوجه فرنگی

دستگاه آبگیری گوجه فرنگی زمانی ساخته شد که دستگاه های دیگر برای آب گیری گوجه بسیار زمان بر بوده و هیچ کدام قابلیت تفکیک و جدا کردن پوست آن از آب گوجه فرنگی را نداشتند و برای به دست آوردن آب خالص با کیفیت نیاز به صافی بود، مانند دستگاه های چرخ گوشت که پس از مدتی نیز کند شده و دیگر قابلیت خود را از دست می دادند، به این ترتیب سازندگان ماشین آلات صنعتی با ساختن دستگاه آبگیری صنعتی گوجه، به این عمل سرعت بیشتری بخشیدند.
از آب گوجه فرنگی بیشتر برای تهیه ی رب و یا به همان صورت برای مصارف مختلف استفاده می شود. می توانید همین حالا از فروش ویژه دستگاه آبگیری گوجه فرنگی آراد ماشین بهره مند شوید.

لطفا روی عکس زیر کلیک کنید:

  • null

    دستگاه آبگیری صنعتی گوجه فرنگی در دو نوع ماردونی و ماردون پرس ساخته میشود، در دستگاه آبگیری ماردونی تفاله ها در یک توری جمع می شوند و باید آن را تخلیه نمود و در دستگاه آبگیری ماردون پرس آب محصول از یک خروجی و تفاله های آن از خروجی دیگر خارج می شود.

تفاوت دستگاه آبگیری ماردونی و ماردون پرس

می توان گفت مهم ترین تفاوت این دو دستگاه در این است که در ماردون پرس دیگر نیازی به تمیز کردن توری نمی باشد زیرا خروجی جداگانه برای تفاله تعبیه شده و در این دستگاه تفاله تا حد امکان خشک می شود.

مشخصات فنی ماردونی و ماردون پرس

در مورد مشخصات دستگاه ماردونی می توان گفت که این جنس بدنه ی آن از استیل، موتور ۲ اسب و برق مصرفی ۱۶۰۰ وات است و در دستگاه ماردون پرس نیز جنس بدنه از استیل، برق مصرفی آن ۲۲۰ ولت و ابعاد آن به صورت زیر است:
طول ۱۲۰سانتی متر، عرض ۶۰ سانتی متر، ارتفاع ۹۰ سانتی متر

شرکت آراد ماشین سازنده و توزیع کننده دستگاه های آبگیری گوجه فرنگی در ابعاد و ظرفیت های متفاوت می باشد.
آراد ماشین، فروش دستگاه آبگیری گوجه فرنگی را آغاز کرده است و تمامی دستگاه ها با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش عرضه می شود.

از مطالب پر بازدید: لیست قیمت انواع دستگاه آبگیری انگور

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

,
نوشتهٔ پیشین
قیمت بهترین دستگاه آبگیری غوره
نوشتهٔ بعدی
قیمت دستگاه آبگیری لیموترش

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست