دستگاه آبگیری چندکاره برای آبگیری انار، انگور، زرشک، لیمو و سایر مرکباتی که بر اثرفشار بافت داخلی آنها تخریب نمی شود، مناسب می باشد. آراد ماشین این دستگاه را در ظرفیت های متفاوت و بر اساس نیاز مشتریان طراحی و تولید می نماید.

امروزه با افزایش آگاهی مردم از ضررهای موجود در محصولات شیمیایی، مصرف انواع آبمیوه و مرکبات طبیعی در بین مردم رواج یافته است. از این رو تمایل مردم به خرید دستگاه آبگیری چندکاره با توجه به قیمت مناسب و روش کار بسیار ساده آن بیش از قبل شده است.
دستگاه آبگیری چندکاره آراد ماشین، بهترین گزینه برای آبگیری میوه است.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

مطابق آمارهای موجود ایران ۶۹ هزار هکتار باغ انار و هم چنین دارای  ۴۵۰۰ هزار هکتار سطح زیرکشت و تولید ۱۶۰ هزارتن لیمو ترش می باشد این موارد موجب گشته تا اقشار مختلف به فکر درامدزایی با این محصولات باشند.

مشخصات دستگاه آبگیری چندکاره

دستگاه آبگیری بصورت چندکاره و دوکاره طراحی شده است. دستگاه آبگیری دوکاره مناسب برای آبگیری لیمو و غوره می باشد و دستگاه آبگیری چندکاره برای آبگیری انار، انگور، زرشک، لیمو و غوره مناسب می باشد. عدم نیازبه برش دادن و خردکردن میوه ها جهت آبگیری و تولید آب خالص از محصول یکی از ویژگی های قابل توجه دستگاه های آبگیری چند کاره آراد ماشین می باشد.

هنگام خرید دستگاه آبگیری بهتر است به مشخصات فنی دستگاه مانند مواردی چون جنس بدنه، جنس تیغه، مخزن آبگیری، توان موتور و غیره توجه نمود.در اینجا برخی از مشخصات فنی دستگاه را به طور خلاصه بیان می نماییم.

  • جنس بدنه: تمام استیل
  • نوع عملکرد: الکترومکانیک
  • برق مصرفی: تک فاز/ سه فاز
  • توان موتور: ۳ اسب

دستگاه آبگیری مدنظرتان را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش دریافت کنید.
تمامی محصولات آراد ماشین، دارای پشتیبانی بیست و چهار ساعته و نصب و راه اندازی رایگان می باشند.

شرکت آراد ماشین طراح و سازنده انواع دستگاه آبگیری و خطوط تولید محصولات آبگیری آماده ارائه انواع دستگاه های آبگیری غوره و انگور و انار و زرشک و … در تناژ ها و ظرفیت های مختلف می باشد.
دستگاه آبگیری چندکاره را با کیفتی عالی و کارایی بالا  از آراد ماشین تهیه کنید.
مطلب مرتبط: انواع دستگاه صنعتی آبگیری غوره، لیمو و انار

کارشناسان و مشاوران آراد ماشین، با کمال احترام پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند.
شما می توانید دکمه تماس با ما را لمس کنید و با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید و از مشاوره تلفنی و حضوری رایگان ما بهره مند شوید.

, ,
نوشتهٔ پیشین
خرید دستگاه آبگیری گوجه فرنگی
نوشتهٔ بعدی
خرید دستگاه صنعتی آبگیری گوجه فرنگی

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست