دستگاه آبلیمو گیری

دستگاه آبلیمو گیری

فروش انواع دستگاه آبلیمو گیری در بازار انجام گرفته است تا بتوان با این محصول آب لیموی تازه و مناسبی را تهیه کرد.
آبلیموی تازه همواره مورد توجه ایرانیان و خانواده ها بوده است تا بتوانند از آن شربت ها و غذا های مناسبی را تهیه کرده و استفاده نمایند.
آبلیمو در سبد غذایی ایرانیان بسیار پر طرفدار و ضروری است و به همین جهت فروش انواع دستگاه آبلیمو گیری انجام گرفته است. این دستگاه می تواند در مدت زمان بسیار کمی آب لیموی تازه را تهیه کرده و در اختیار مشتریان قرار دهد.
قدرت این دستگاه بسیار کافی و مناسب برای گرفتن آب حتی سفت ترین لیمو ها می باشد.

برای آشنایی بهتر با کارایی دستگاه کلیپ چند ثانیه ای برای شما آماده کرده ایم:

لازمه هر خریدی آگاهی از شرکت تولید کننده است. برند آراد ماشین با سابقه ده ساله و درخشانی که دارد بهترین گذینه برای انتخاب های پیش روی شماست.
برای مشاوره رایگان و پاسخ به هرگونه پرسش شما عزیزان، کافیست دکمه تماس با ما، در گوشه سمت راست صفحه را لمس کنید تا بتوانید از طریق پل های ارتباطی با کارشناسان ما در تماس باشید.
همچنین می توانید برای ما پیغامی بگذارید، تا در اولین فرصت به شما پاسخ داده شود.

اطلاعات مهم و کاربردی در رابط با دستگاه های آبگیری را برای شما عزیزان آماده کرده ایم:

دستگاه آبلیمو گیری

دستگاه آبلیمو گیری آراد ماشین انواع گوناگونی دارد. آراد ماشین تمام تلاش خود را کرده تا با هربار ساخت دستگاه آبگیری، انواع کاستی ها در دستگاه های سابق را رفع کند.
فروش انواع دستگاه آبگیری آبلیمو توسط شرکت آراد ماشین، در انواع و اقسام شکل ها، عملکرد ها و جنس ها امکان پذیر است.
فروش دستگاه آبگیری آراد ماشین دارای مزایای فوق العاده ای از جمله گارانتی یک ساله، ده سال خدمات پس از فروش، پشتیبانی بیست و چاهار ساعته می باشد.
شرکت آراد ماشین به شما امکان بازدید حضوری از خط تولید دستگاه، پیش از خرید را می دهد تا با اطمینان از کیفیت و کارایی دستگاه، آنرا خریداری کنید.

آیا از امتیاز تست، پیش از خرید دستگاه از آراد ماشین، مطلع هستید؟

انواع دستگاه آبگیری آراد ماشین

همانطور که بالاتر توضیح دادیم آراد ماشین دستگاه های آبگیری متفاوتی را عرضه کرده است. برای معرفی و فروش انواع دستگاه آبلیمو گیری باید دستگاه ها را در دسته بندی مناسبی قرار دهیم؛ آراد ماشین، طبق سیستم عملکرد دستگاه ها آنهارا به چند دسته تقسیم شده کرده است:

  1. دستگاه آبگیری ماردونی
  2. دستگاه آبگیری ماردون پرس
  3. دستگاه آبگیری پرسی
  4. دستگاه آبگیری پارویی

دستگاه های آبگیری ماردونی که آنهارا در رنگ ها و طرح های مختلف در بازار ها، میوه فروشی ها، آبگیری های کوچک و … دیده ایم، دارای ماردونی در مخزن هستند که میوه ها به وسیله آن آبگیری می شود. مخزن دستگاه ها دارای ظرفیت های مختلفی می باشد و اصولا طبق سفارش مشتری ساخته می شود.

دستگاه های ماردون پرس از بهترین نوع دستگاه های ابگیری هستند. این دستگاه ها توسط ماردون میوه را تحت فشار قرار می دهند و توسط پرس به آرامی آنها را آبگیری می کنند. به این ترتیب هسته درون لیمو و … له نشده و محصول تلخ نمی شود.
آبگیری های پرسی میوه را پرس کرده و به این ترتیب آب آن را می گیرند.
دستگاه های آبگیری پارویی دارای آهنی همچون پارو درون مخزن هستند که با چرخش تند این پارو محصول ترکیده و به این ترتیب آب آن گرفته می شود.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

نوشتهٔ پیشین
خرید انواع دستگاه آبگیری پیاز
نوشتهٔ بعدی
دستگاه آبگیری سبزیجات تازه

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست