انواع دستگاه آبگیری غوره ، لیمو و انار صنعتی

دستگاه آبگیری غوره ، لیمو و انار صنعتی  از تولیدات شرکت آراد ماشین است اما پیش از اینکه به شرح این موضوع بپردازیم توضیح مختصری درباره اینکه چرا  انواع دستگاه آبگیری صنعتی طراحی و ساخت شد خواهیم داد.

طبق آمارهایی که در دسترس می باشند ایران با داشتن ۶۹هزار هکتار باغات بارور انار و تولید سالانه یک میلیون تن انار مقام اول تولید این محصول را در جهان داراست. همچنین شهرستان جهرم با دارا بودن حدود ۴۵۰۰هزار هکتار سطح زیر کشت و تولید سالانه ۱۶۰هزار تن لیموترش جز رتبه های برتر این محصول می باشد.
این موارد باعث شده که علاوه بر صادرات این محصولات اقشار مختلف مردم به روش هایی برای درآمدزایی و جلوگیری از ایجاد ضایعات بسیار زیاد مرکبات باشند.
یکی از این روش ها آبگیری این محصولات و تولید آب مرکبات تازه برای استفاده در موارد مختلف می باشد.

بهترین دستگاه آبگیری زرشک

اما با توجه به اینکه استفاده از روش های سنتی آبگیری که به شکل غیرمکانیزه انجام می گیرند دارای معایبی چون غیر بهداشتی بودن، بازدهی پایین، طاقت فرسا بودن در حجم های بالا، ناخالص بودن آبگیری ها، اتلاف وقت خیلی زیاد و…. می باشند، این عوامل ضرورت بکارگیری روش های مناسب را شکل داد و جوامع به سمت ساخت دستگاه های آبگیری صنعتی و نیمه صنعتی سوق داده شدند.
امروزه مصرف انواع آبمیوه ها و مرکبات طبیعی در بین اقشار مختلف جامعه مرسوم شده است، زیرا محصولات شیمیایی دارای ضررهای بسیار زیادی هستند.
دستگاه های تولید آبلیمو گیری و آبغوره گیری با ظرفیت متفاوت و کارایی در کارگاه های کوچک و کارخانه های صنعتی می باشند. با توجه به صنعتی شدن و مشغله های امروزی روی آوردن مردم به خرید این نوع دستگاه ها با توجه به قیمت مناسب آنها و روش کار ساده ای که دارند بیشتر شده است.

خرید دستگاه آبگیری غوره با کارایی بالا

تهیه یک دستگاه با کارایی های متفاوت می تواند جنبه های درآمد زایی داشته باشد.
هنگام خرید انواع دستگاه آبگیری باید به ویژگی ها و مشخصات فنی دستگاه که شامل جنس بدنه، جنس تیغه، مخزن آبگیری، توان موتور، … توجه کرد.
دستگاه های آبگیری آراد ماشین در دو ‌مدل دو کاره و چند کاره ساخته می شوند.
دستگاه های آبگیری دو‌کاره به صورت پرسی و برای آبگیری کردن لیمو و غوره می باشند که بدنه این دستگاه ها آلومینیومی و رنگ استاتیک خودرویی می باشند.
آراد ماشین به تولید و ساخت دستگاه های آبگیری چندکاره برای آبگیری انار، انگور، زرشک، لیمو و غوره و انواع مرکباتی ک بر اثر فشار بافت آنها تخریب نمی گردد، مبادرت نموده است تا با استفاده از یک دستگاه محصولات مختلفی را آبگیری نمود.
این نوع دستگاه ها در ظرفیت های متفاوت ساخته می گردند که با توجه به نیاز مشتری متغیر می باشند.

از ویژگی های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد؛
-عدم نیاز به برش دادن و خرد کردن میوه ها
-قابل استفاده در کارگاه های کوچک و کارخانجات صنعتی
-عدم له شدن محصول و تولید یک آب خالص بدون تفاله
-متشکل از دو قسمت فشار دهنده و آب گیرنده
-بدنه تمام استیل (۳۰۴نگیر)
-دارای توری های مختلف
-نوع عملکرد : الکترومکانیک
-برق مصرفی: تک فاز/سه فاز
-توان موتور:۳ اسب

شرکت آراد ماشین طراح و سازنده انواع دستگاه های آبگیری و خطوط تولید محصولات آبگیری آماده ارائه انواع دستگاه های آبگیری غوره و انگور و انار و زرشک و … در تناژ ها و ظرفیت های مختلف می باشد.
تمامی دستگاه های ما را با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش خریداری کنید و با خیال آسوده از آنها در فصول مختلف با کارایی بالا استفاده کنید.

آراد ماشین، تجربه ای متفاوت از صنعت و خدمات

فهرست